10/06/2020
Sevgili takipcilerim merhaba
Biliyorsunuz ki salgın başladığından beri doğum ve hastane odasında lohusa cekimleri,oda susleme,ziyaretçiler hastane yonetimleri tarafından yasaklandı. Hızlı ve aşırı normalleşmeye gidildiği şu günlerde hala yasaklarin kalkması soz konusu degil. Biz BELENLİ FOTOĞRAF olarak, Sağlık Bakanımız Sayın Fahrettin Koca’nın birebir kendi ağzından “Ülke genelinde salgın bitmiştir.” açıklaması gelmediği sürece hastane çekimlerine net tarih belirtmemek üzere ara vermiş bulunmaktayız.
Bu süreçte tüm önlemlerimizi alarak; hamile cekimlerini sosyal mesafe kurallarına uyarak, dezenfekte şekilde devam etmekteyiz.
Stüdyomuz her hafta Magnesia İlaclama tarafından dezenfekte edilmekte. Studyo bebek cekimlerimizi yine tum onlemlerimizi alarak sürdürmekteyiz.
Studyomuza gelen ailerimizin bebeklerine karşı normal şartlarda bile temizlik konusunda oldukça hassas olduklarını bildiğimiz için bizde onlara karşı olan sorumluluğumuzu sonuna kadar kusursuz yerine getirmekteyiz.
Lütfen görüşmeye gelirken gereksiz kalabalıktan arınarak sadece anne baba olarak ve studyomuza gelen ailerimizi ve bebeklerimizi düşünerek maskenizi takarak gelmenizi rica ediyoruz.
SAĞLIKLI GÜNLER DİLİYORUM