31/12/2025
Birlikte sevinmenin, birlikte direnmenin, sarı-lacivert renklere omuz vermenin gururunu taşıyoruz.
2026’ya girerken, yalnızca yeni bir yılı değil; Lüleburgazlı Fenerbahçeliler Derneği’nin 20 yıllık onurlu mücadelesini de selamlıyoruz.
20 yıldır bu şehirde Fenerbahçe sevgisini yaşatan, büyüten; kadınlarımızla, çocuklarımızla, gençlerimizle aynı renkte buluşan büyük bir aileyiz.
Tribünde, sokakta, salonda ve hayatın her alanında Fenerbahçe’nin değerlerini Lüleburgaz’da gururla taşıdık.
Yeni yılda da aynı inançla;
birlikte üretmeye,
birlikte sahip çıkmaya,
birlikte yürümeye devam edeceğiz.
Bu vesileyle, 20 yıllık bu yolculukta emeği geçen tüm başkanlarımıza, yöneticilerimize, üyelerimize ve sarı-lacivert sevdalılarına teşekkür ediyor;
2026’nın kulübümüze, derneğimize, şehrimize ve tüm Fenerbahçe camiasına sağlık, mutluluk ve başarı getirmesini diliyoruz.
Nice 20 yıllara Lüleburgazlı Fenerbahçeliler Derneği!
Yaşasın Fenerbahçe! 💛💙