22/12/2025
1 yıl sonra yeniden böylesine büyük bir organizasyon un içince geri getirilemez bir eksik ile yer almış bulunmaktayım, Manen çok zorlansam da en iyi şekilde bizi temsil ettiğimi düşünüyorum.
Çünkü kıymetli incim Anneciğimin geçen sene bu festivalde gözlerinde ki o haklı gururla göğsünü kabartma şerefine nail olmama elçilik yapan
Ve pek değerli bana bu fırsatı tanıdıkları için sonsuz şükranlarımı sunuyorum.
Geçen sene minnet dolu içten teşekkürlerimi hayatta ve yanı başımda olan anneciğime ve gökyüzünden seyreden babacığıma atfederken ne yazık ki şimdi ikisi de gökyüzünden seyrediyorlar beni..
1996 yılından bu yana şehrin en gözde çiçeklerinden birisi olup her değerli anınıza elçilik etmeye çalıştık,
Ne yazık ki bu ata mirasını Annemin ve Babamın bıraktığı bu güzelim mirası tahtı devredebileceğim kimse kalmasa da ,
Bu festivale katılmam da bana destek olan inanan takdir eden herkese can-ı gönülden teşekkür ediyorum..
En çok biricik Anneciğime ve Babacığıma bu başarıyı bu katılımı armağan ediyorum..
Onların sayesin de onların itibarı sayesinde ayaklarım üzerinde duruyorum ne mutlu ki böyle bir vizyona sahiplerdi ki ikiside umarım BENİ görüyor ve de duyuyorlardır..
Yüreğimden geldiğince var gücümle bu mikro da olsa markaya bu isime layık olmaya ve sahip çıkmaya çalışacağım..
Belki de katıldığım son festivaldi sizin için Canım Annem Aslan Babam..