14/02/2018
TLDR: PÖSS❤️❤️!!! (För att citera välcom 2016)
Nu på alla-hjärtans-dag så vill vi i mupparna (fd välcom) dela lite sista kärlek från denna sida!
Först och främst så skulle vi vilja tacka ur bottnen av våra stora hjärtan för den underbara dunder sittningen som var straffsparken 2018.
Sedan skulle vi vilja skicka lite kärlek till alla ni som sökt fadder eller annat till mottagningen 2018, ni har inte missat att det söket stänger på fredag (den 16/2) va? Mera information hittar ni på Välcoms sida
(https://www.facebook.com/GBmottagningen2018/)
Sedan så skulle vilja tacka alla faddrar, fejkreccar, schteeeaaakare, huvudfaddrar och reccar som gjorde våra två mottagningsveckor så jävla grymma som de blev!
Sist men inte minst så skulle jag speciellt vilja tacka de fyra mupparna som stod ut med mig under året!
Anton: Den oväntade medlemmen i välcom, jag ska inte ljuga men jag var skeptisk till att böra med, men det fick jag fan äta upp! Du gjorde ett fantastiskt bra jobb som fadderansvarig. Du tog alla skit uppgifter utan att klaga, det vara ingen av oss andra som skulle kunnat sätta oss och lära sig movie maker någorlunda bra så att med den lösa högen klipp vi hade kunnat göra reccefilmen så bra”den blev.
Maja: En riktig lagspelare! Satt alltid ”lagets” bästa framför sitt eget bästa och jobbade som fan, hon är den enda anledningen som vi höll ihop fram till mottagnigen. Hon är även
definitivt välcoms ”handyman” med de magnifika mantlarna och busenkla lösningar på alla problem. Även mycket av en välbehövlig jordande faktor under våra möten.
Arvid: Alltid sen, kan inte svara på mail, spårar varenda möte & snackar alldeles för mycket. Men kan man göra något annat en att älska den där jäveln! Alltid glad, alltid positiv, alltid med ett leende. kan definitivt säga att en av anledningarna till att man hade orken att sitta timme fem på mötet. Men jag visste redan från start att det var inte var på förarbetet du skulle glänsa utan när vi står där på scen framför 160 förväntansfulla reccar och faddrar, det var där du briljerade som mest.
Cicci: Asså finns ingen annan jag velat haft som vice! Man behövde aldrig känna sig orolig. När det kom till pengar fronten visste man att Cicci löste det. Hade vi ingen media ansvarig, det är lugnt Cicci fixar.
Tack och hej, Leverpastej !!
Gör er redo för en magnifik mottagning 2018!