Bröllopskörning med häst och vagn

Bröllopskörning med häst och vagn Åk med häst och vagn till bröllop och fest. R&P Hyrverk AB åtar oss uppdrag upp till 20 mil från Stockholm. Vi kör upp till 6 km som tar ca en timme att köra.

Våra vagnar till bröllop är landåer, som har två suffletter, som lätt kan fällas upp om det skulle behövas. Vagnarna dras av två vita lipizzanerhästar som är lugna och trafiksäkra. Det finns även Wurst vagnar som tar upp till 10 personer. Det ingår en korg med champagne, vatten och glas. Inom Stockholms tullar är priset 7500kr för första timmen dagtid (räknat från den tid ni vill att vi ska vara d

är) och 500kr för varje påbörjad halvtimme därefter. Utanför Stockholms tullar tillkommer milersättning på 200 kr/mil tur och retur räknat från Stockholm. Kontakta oss för exakt prisuppgift! Landåerna tar 4 personer och har två suffletter som kan fällas upp om det skulle regna. Är det fint väder har man dem naturligtvis nerfällda så vagnen är helt öppen. Wurstarna lämpar sig bra till företagsfester, skolavslutningar eller då fler personer skall åka på en gång eftersom de tar upp till 10 personer. Wurstarna är en helt öppna vagnar. R&P Hyrverk AB innehar F-skatt och ansvarsförsäkring.

Nu är vi hemma och hästarna ör nattade 😱❤️. Det tar sin lilla tid för en timmes körning. Och då började dagen med höskör...
27/07/2019

Nu är vi hemma och hästarna ör nattade 😱❤️. Det tar sin lilla tid för en timmes körning. Och då började dagen med höskörd....

27/07/2019

Så här såg det ut under färden i Södertälje idag. ❤️

I väntans tider
27/07/2019

I väntans tider

Just nu är det mest likt full kaos, många saker är det! men men så är det....😅
27/07/2019

Just nu är det mest likt full kaos, många saker är det! men men så är det....😅

Så fin kväll men många flygfän ute på rast också. Fick tömmarna under svansarna säkert 50 gånger för att de viftar så på...
26/07/2019

Så fin kväll men många flygfän ute på rast också. Fick tömmarna under svansarna säkert 50 gånger för att de viftar så på dem😮.

26/07/2019
Dagens körning klar! Så trevligt och hästarna skötte sig exemplariskt fast det var lite trångt och många bilar, så skönt...
29/09/2018

Dagens körning klar! Så trevligt och hästarna skötte sig exemplariskt fast det var lite trångt och många bilar, så skönt. Nu hemfärd 2h 😱.

Ja då var det packat o klart, hästar tvättade och chauffören Stormy otålig att komma iväg.
29/09/2018

Ja då var det packat o klart, hästar tvättade och chauffören Stormy otålig att komma iväg.

En kvällstur!Så trevligt!Usch vad det blir snabbt mörkt nu!
28/09/2018

En kvällstur!
Så trevligt!
Usch vad det blir snabbt mörkt nu!

Adress

Stockholm

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Bröllopskörning med häst och vagn postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till Bröllopskörning med häst och vagn:

Dela