24/02/2026
Hej alla gamla och nuvarande medlemmar, vi hälsar härmed er som åter vill bli och er som vill fortsätta vara medlemmar, välkomna till vårt årsmöte tisdag 17 mars klockan 19,00. Tänk på att medlemsavgiften på 100:-/ person ska ha inkommit senast två veckor före mötet, alltså senast 2 mars. Vi är varmt tacksamma till alla er som stödjer oss. Ni kan betala via Swish på 1232999340 eller Bankgiro 5685-5869 märk betalningen som "medlem". Vi ser gärna att ni anmäler er senast 13 mars för att veta hur många som ämnar komma. Vi bjuder på smörgås och kaffe. Ange om ni har någon typ av gluten- eller laktosintolerans. Mvh Wånga Bygdegård Klippan