07/06/2026
TACK TACK TACK för igår 🥂🙌 Sååå roligt att Ni var så många som kom till Blomsterhörnan & firade med mig 😃❤️🥂 TACK för alla fina ord jag fick i butiken & mitt tidigare inlägg 🙏Blir glad!
Efter stängning igår blev det en sväng hem och packa och sen åkte jag till Norrköping för att fira med de jag tog studenten med för 30 år sedan 🥂😃🙌
Vi hade en fantastisk eftermiddag och kväll 🌟
Augusti 1993 var vi inte så stora när vi checkade in på Florist gymnasiet. Vi var 31 st som började. Och vi var från hela Sverige. Många av oss bodde på skolan på elevhemmet. Vi fick lära oss att "klara oss själva" laga mat, städa, handla och på den tiden fanns inga mobiler...Det var " snigelpost" som gällde.
Såå många fina minnen från denna tid , så tacksam för att jag fick chansen.
Imorgon är det måndag och ny vecka-Skolavslutningsvecka🇸🇪🌼🌸
Helgen som gått spar jag i minnet ❤️