05/10/2021
Hej alla fina följare och gillare 🌹Jag känner att jag vill säga något till er alla:
Idag är det 1 månad och 2 dagar sedan jag lämnade min älskade lilla affär🌹🥺💔
Den har varit både min stora glädje och sorg på många sätt. Det har varit en fantastisk och lärorik resa och jag vill tacka alla som delat detta med mig:
🌹
Först och främst alla supersköna, fantastiska och fina kunder som gjort att jag inte gett upp i första taget ❤️ och inte ni heller! Tack! 💐🙏🏻🌹❣️
🌹
Micke min älskade Micke, du som är Marmeladen i butiksnamnet och marmeladen i mitt liv. Den söta klibbiga goda alltid fräscht uppiggande ofta förvånande och för evigt fastklistrade vänskap vi har - jag är evigt tacksam för dig! Tack!! 🙏🏻😎❤️
🌹
Familjen Eugeminovski Simon, Tove, Zoran och resten av familjen - utan er - ingenting. Ni är den absolut mest hardworking familj jag träffat på och ALLTID med ett vänligt och välkomnande sätt. Ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Tack! 🌹❤️🌹
🌹
Lindamarie du klev in i butiken första veckan och efter någon månad hade du nått mitt hjärta. Du rakt i genom hjärtat goda, ärliga, lojala, glada, härliga, färgstarka, knäppåknasiga, hårt arbetande, generösa och genomsnälla människa - jag släpper dig aldrig! Tack❣️🙏🏻🌸❤️
🌹
Dejan min hyresvärd för att du är du, och alltid varit så otroligt snäll och uppmuntrande, tänk om fler var som du! Tack! 🙏🏻🌹
🌹
Ett speciellt tack till några av er som var med från början men som försvann på vägen. Tack för all kraft ni stal som blev den livserfarenhet ni gav. Ingen är tacksammare än jag. Tack 🙏🏻🌷
🌹
Tack butiken - denna speciella lokal som varit blomsteraffär i över 50 år. Tänk om väggarna kunde tala...Tack!💐🥀❤️🌸❣️🌹🙏🏻❣️
Till slt vill jag bara tillägga att om det är meningen så återuppstår vi - jag och butiken - någon annanstans en annan dag - i lite annorlunda skepnad ❤️