29/07/2024
7/8 släpar Nättrabypöjken Adam David Englund hit sitt eminenta band och spelar för oss. Kanske för dig också?
Semestern för min del är då slut, men långt ifrån sommaren så vi kör ändå :)
Dock så kommer vi varken hinna med bordsbeställningar/placeringar, en massa olika rätter eller annat sådant jag roat mig med när våra sommarnattugglor till barn har behagat somna på kvällarna.
Däremot, inspirerad av den skånska luften jag för tillfället befinner mig i, så gör vi om hela skiten till en snabbmatsrestaurang för en kväll 😂 Dock förbaskat bra snabbmatsrestaurang. Tänk tex livets falafel, gjord på bra råvaror med en stor nypa omsorg. Och fika, kaffe, vin, bra läsker & öl. Fler rätter tillkommer.
120 spänn i dörren till orkestern, sedan beställer ni mat/fika och dryck om ni vill, och så fyller vi på tills borden och stolarna (och kanske maten) tar slut.
Det blir läskigt att se vad som händer, men riktigt kul :)
Alltså ingen bordsbokning, välkomna från kl 17:00, Bandet kör live från ca kl 19:00. 🎂
Adams musik hittar ni på diverse streamingtjänster.