02/05/2019
Moltes gràcies a tots i a totes per fer possible aquesta Segona Edició de les 2 Hores de Resistència Terra d’Enduro de Perafita! Agraïr els esforços de tots els ajudants que han posat el seu granet de sorra, espònsors, gent del poble, gent del lluçanès i gent apassionada al món del motor. En especial agraïr al .
Per part de l’organització volem donar disculpes a tots els pilots pel “mal servei” de cronometratge, que l’empresa contractada va tenir algun problema. Sap greu amb la feinada que hi ha organitzar tot això i... bueno.. 😖 Penjarem classificacions tan aviat com les tinguem. El cronometrador les esta repassant, equip per equip. Gràcies. @ Perafita