11/02/2015
Ja til hundepark midt i byen!
Ja til billige og fornuftige tiltak!
Ja til at alt ligger klart for å dra det i gang!
Ja til at Oslo kommune bør støtte Dogmania!
Ja til et levende byrom og ikke bare glassfasader!
Ja til at hundeeiere får et møtested!
Ja til at hunder også fortjener en plass i byen!
Ja til aktive, levende og underholdende byrom!
Nei til byråkrati og ingen hundepark!
Nei til synsing og millioner til rapporter om hvordan Oslo skal bli, sett heller i gang med et konkret midlertidig og billig tiltak for byen, menneskene og dyrene!
Nei til en evig grusplass som kan brukes til så mye mer, når reguleringsplanen tillater det, hundene trenger det og sentrum får en ny møteplass som ikke koster millarder av kroner!