12/11/2025
Hei
Mitt navn er Kim-Jørand Bakkelund er 50 år, og jeg bor i Kolbu som er ei lita bygd utpå Østre Toten ikke så langt unna Gjøvik. Siden 2019 har jeg drevet litt med «veldedighetsarbeid» med og låne/leie ut brudekjoler og litt ball/fest kjoler, til familier/damer som skal ha barnedåp, konfirmasjon, sende datteren på skoleball og brudekjoler til jenter/damer som skal gifte seg, og som ikke har helt di midlene/pengene di trenger for å leie eller kjøpe kjole da det er ekstremt dyrt for en dag/kveld. Virksomheten vår heter
Bakkelund’s Bridal And Ball Gowns Salong.
Vi er så freidig og lurer på om du har lyst til å være med å bidra med brudekjolen/ballkjolenķ/festkjolen du ratt har hengende i skapet og tar opp alt for mye plass eller ligger på loftet og samler støv.
Drømmen vår om å lage oss en slags form for salong, har gått i oppfyllelse. Vi har nå fått laget oss en form for "salong", der det vil blir litt lettere å prøve kjoler. Til nå har vi brukt stua eller kjøkkenet der vi bodde før. Men nå har vi kjøpt oss et stort hus så kjolene vil komme mere til sin rett. Da vi har brukt kjellerstua til å lage oss den etterlengtede "salongen" vi har drømt om. Dette arbeidet vi holder på med er noe vi selvfølgelig ikke tjener noe penger på, å det er ikke meningen heller. (Vi har et sett på 50 kjoler som vi har kjøpt til full pris av en salong som aldri fikk startet pga korona viruset som kom, men det er ikke snakk om mange kronene, disse pengene blir brukt til porto. Vi har brukt masse penger av egen lomme for å betale porto på kjolene vi har fått inn.
Vis du har lyst til å donere brudekjolen/ballkjolen din til vårt arbeid. Så kan det sendes til
Kim-Jørand Bakkelund V/ Bakkelund’s Bridal And Ball Gowns Salong
Kolbulinna 659
2847 KOLBU
NORWAY
+4790368747
https://www.facebook.com/Bakkelunds
M❤️H
Kim-Jørand
PS
De kjolene som blir donert til oss tar vi ingen penger for. Det vil ikke ikke bli rettferdig ovenfor deg som donerer kjolen din, og heller ikke for oss da vet at den spesifikke kjolen har vi fått donert gratis av en kjempe snill sjel.
(Tenkte kanskje du ville vite hvordan vi tenker og har samvittighet til)