01/04/2026
God morgen og HURRA!
I dag er det 15 år siden butikken så dagens lys her nordpå og jammen har tiden gått raskt.
Masse morsomt har skjedd og det er mange lokale ungdom som har fått sin første arbeidserfaringer her...og det er blitt fine folk av alle.
Påsken står for døren og det er mange feriegjester på øyene som setter sitt preg med smil og gode humør så det er fine dager her i butikken. Det er godt å være i gang igjen og møte folk som har ventet på at vi skulle åpne dørene og jobben er en sann fryd...men det er en jobb som er gjort før åpningen så kroppen er ikke helt på sitt beste og kanskje jeg går litt rart ( knærne verker....)-men uansett så er humøret bra og banken er virkelig fornøyd med at det endelig kommer inn litt penger. Alle innkjøpsbudsjett er sprengt, men det må til om denne gamle fjøsen skal få det frodige preget jeg vil skal møte alle som legger turen innom oss.
Dessverre er ikke været det aller beste så jeg anbefaler å tilbringe det meste av dagen i en av våre gode stoler med en varm kopp kaffe som selskap-og selvfølgelig med en sjokolade lakris kule...eller to. Og da stolene er til halv pris så kan jo opplevelsen forlenges også hjemme.
Kos dere masse og husk at vi har åpent alle dagene i påsken så det skulle være mulig å besøke oss flere ganger.
Ha en flott ferietid og igjen...HURRA for 15 frodige år!
Tommy.