18/09/2021
Siden året har vært stille, har vi nå startet smått opp igjen og håper på mer aktivtet fremover. Vi ønsker flere medlemmer, som har et ønske om å lære og vise en interesse for gjøre noe meningsfylt. Har du lyst å være med på øvelser sammen med skøyta og delta på kurs og ikke minst lære noe nytt, så er du velkommen til å bli med i laget! ⛵😄
Vi hadde en kveld med hopping i redningsdrakt og bruk av kasteline og det var selvfølgelig ganske gøy! Har du lyst å prøve dette? Meld deg på og bli medlem i RS Ung 😊 Vi ser fram til enda flere engasjerte medlemmer på laget! 😇🚤🛶
Uni Helgeland 144 vår fantastiske skøyte mannskap trenger også flere frivillige, slik at sjøberedskapen holdes vedlike med flere medlemmer på laget. Jo flere jo bedre! 😄Ta kontakt med korpset hvis du har lyst å være en del av en meningsfylt hobby der du redder liv og berger verdier og ikke minst lærer noe nytt!🛥️⚕️
https://www.redningsselskapet.no/barn-og-unge/rs-ung/
https://www.banett.no/nyheter/2021/09/17/RS-Ung-drar-i-gang-med-et-plask-24598872.ece