03/06/2025
Bij deze willen wij jullie allemaal hartelijk bedanken voor alle mooie jaren! Bedankt voor jullie vertrouwen in ons en onze bloemen/ planten! En ook bedankt voor alle leuke kaartjes en andere leuke en lekkere bedankjes, heel lief! Wij hebben jaren hard gewerkt, maar hebben dit altijd met veel plezier gedaan! Nu wordt het tijd voor nieuwe uitdagingen en gaan wij meer tijd maken voor elkaar en onze gezinnen. Nogmaals bedankt en tot ziens!
Kees, Mathilde, Leonora, Kees sr., Liset en Annelies. 🙋♂️🙋♀️