10/05/2026
Vrijdagavond treedt de band Gebroeders Roo Band op bij ZZUIT.
Dit is ook het laatste optreden van ZZUIT voor seizoen 2025-2026. Wij willen iedereen hartelijk bedanken voor alle steun en gezelligheid het afgelopen jaar.
Wij wensen iedereen een hele fijne zomervakantie toe en hopen jullie in augustus weer terug te zien!