17/06/2026
Op zaterdag 4 juli a.s. organiseren wij een gezellig en sportief O12 hockeytoernooi voor jongens en meisjes β en jullie zijn van harte uitgenodigd!
Dit toernooi is speciaal bedoeld voor startende O12 teams die nog niet eerder op een heel veld hebben gespeeld. De perfecte gelegenheid om ervaring op te doen Γ©n vooral plezier te hebben!
π Tijd: 09:30 β 14:00
π Voor wie: Startende O12-teams
π° Kosten: β¬150 per team
π₯ Deelname: Maximaal 16 teamleden en 2 begeleiders per team
Graag per team 1 scheidsrechter aanleveren
Een ochtend vol hockeyplezier, spannende wedstrijden en gezelligheid langs de lijn.
Komen jullie ook?
Schrijf je team dan snel in via onderstaande link:
π https://www.hcy.nl/HCY-Startend-O12-Toernooi
Wacht niet te lang, want het aantal plekken is beperkt!
We hopen jullie allemaal op 4 juli te zien voor een topdag op het veld.