27/10/2025
Wij vinden ze GEWELDIG, over the top!!
Zoals wij altijd zeggen: more is more!!
Deze kransen zijn handgemaakt en allemaal uniek!
Leuk om op tafel neer te leggen of aan de deur te hangen.
We are obsessed with these overthetop wreaths!!
Like we always say: more is more!!
They're all handmade and unique!
Very pretty hanging on your door or placed on your table.