10/05/2016
Blues aan de Maas komt met een nieuwe editie en wel op 27 mei as. Dit keer is gekozen voor twee live-acts! Uit Rotterdam Fat Harry & the Fuzzy Licks en uit the U.S. Mississippi Bigfoot.
Als locatie is opnieuw gekozen voor het sfeervolle Pakhuis Westelijk Handels Terrein
Een avondvullend programma want voorafgaand is er een uurtje "Pakhuis Blues" van DJ Franko Diago.
Kaarten in de vvk: € 12,50.
Zorg dat je erbij bent! Voor meer info: http://www.bluesther.nl/blues-aan-de-maas/