03/10/2024
Waarom ben ik wedding planner geworden? Deze leuke foto maakte van mij toen wij samen aan het werk waren. En de grote lach op mijn gezicht zegt misschien al wel genoeg! Mensen ontzorgen, dingen uitzoeken en regelen, zorgen dat dingen tot in de puntjes verzorgd zijn.. daar word ik blij van.❤️🔥 Gooi daar een hoop mooie styling bovenop en het vieren van het leven en de liefde en je hebt een goede beschrijving van dat wat ik zo leuk vind aan dit beroep. Een stukje control freak zijn 🫡 en goed kunnen presteren onder druk horen bij dit vak en dat is voor mij helemaal oké. Daar gedij ik juist op. Want een bruiloft gebeurt 1 keer. Er is geen do-over. Voor de één misschien een hele hoop stress, voor mij juist een kick. Want dat betekent dat ik 1 kans heb om bruidsparen te helpen de dag van hun leven te hebben. En dan ga ik aan. Van begin tot eind. Daar ben ik extreem perfectionistisch in. Mijn draaiboeken zijn heilig. Niet in de zin van dat er niks spontaans mag gebeuren of dat er geen vrijheid is. Maar in de zin van dat ik altijd bezig ben om nèt dat beetje extra te doen voor mijn bruidsparen. Van de manier waarop ik muziek tijdens de de ceremonie en het lopen naar het ‘altaar’ laat overvloeien. De stapels polaroids die ik als verrassing in de bruidssuite leg zodat bruidsparen de volgende dag verrast worden met een tafel vol herinneringen. Of dat ik altijd zorg dat ik persoonlijk de eerste glazen champagne aan het bruidspaar geef. En als alles dan goed is gegaan en bruidsparen zijn blij..✨dat is het stukje magie waar ik het voor doe. En dan heb ik het nog niet eens over alle emotionele ceremonies! Ja, ook ik laat dan een traan. Dat blijft speciaal, elke keer weer. En wat een eer is dat, om de liefde tussen 2 mensen van zo dichtbij te mogen meemaken.♥️