07/10/2020
Wat ging het allemaal weer fijn. Oké we moesten veel improviseren, we maakten tafelindelingen per huishouden, zorgde voor 1,5 meter afstand, op veel plekken desinfectiemiddelen; kortom ondanks de maatregelen maakten we er weer een feestje van. Het begon bijna te wennen... Toen kwam de persconferentie van 28 september. Bam 👊🏽, einde. Dikke punt. De horeca mag 30 personen herbergen, de groepsgrootte maximaal 4 personen of 1 huishouden. En dat nekt ons... Een feestje met 4 personen in een grote zaal daar kan de schoorsteen niet van roken😔. Het enige positieve is; congressen en vergaderingen tot 30 personen mag, dat zet nog iets 'zoden aan de dijk' Al dagen bellen, mailen we de of er een uitzondering gemaakt kan worden zodat we toch feestjes tot 30 personen kunnen faciliteren.(net zoals in de provincie Zeeland) Nog steeds geen duidelijkheid 😏 Hopelijk snel weer positief nieuws! We houden u op de hoogte.
PS.. u bent nog steeds welkom in een van onze bungalows bij Bungalowpark Stolpenheim