01/04/2026
🥖 Kleine update vanuit ons!
De prijzen blijven maar stijgen (ja, wij zuchten ook 😅), dus we moesten een creatieve oplossing bedenken om alles betaalbaar én lekker te houden.
👉 Daarom vragen we jullie om voortaan je eigen brood mee te nemen als je iets komt afhalen bij onze balie aan de Groningenhaven 1-7 in Nieuwegein.
Geen zorgen: wij zorgen nog steeds voor al het lekkers erop — jullie regelen alleen de basis 😉🥪
Zo kunnen we de kwaliteit hoog houden zonder dat jullie portemonnee er te hard onder lijdt 💛
Thanks voor jullie begrip en support!
Team Nieuwegeinse Catering Company 🙌