22/04/2025
🔴🔴🔴🔴🔴
Lieve klanten,
Na lang wikken en wegen heb ik besloten om te stoppen met de winkel. Ik kies voor meer vrije tijd met mijn gezin.
De winkel is t/m 3 mei normaal geopend.
De week erop van donderdag t/m zaterdag ( 8,9 en 10 mei )
Dan zullen de deuren definitief op zaterdag 10 mei sluiten. Om alle moeders nog een keer te verassen met een mooi boeket op Moederdag!
We zullen de komende weken hoge kortingen geven op de potten, cadeautjes en WoodWick kaarsen. Dus kom gerust nog is langs.
De bestellingen die voor nu al geplaatst zijn zullen gewoon doorgaan. Alleen zal ik die vanuit huis gaan doen. 💐
Ook kunt u op bestelling nog steeds bloemen bij me blijven bestellen zoals u van mij gewend bent. 💐
Tot ziens, Anouk