03/06/2022
Het was een geweldige tijd, zoveel lieve, mooie en creatieve kinderen. Alle lachjes en vrolijkheid heeft mij altijd heel veel energie gegeven. Een nieuwe fase is echter aangebroken in mijn leven, waardoor ik geen kinderfeestjes meer kan geven. De herinneringen zullen altijd blijven. Ik hoop dat ik ieder kind iets mee heb kunnen geven. Namelijk je gezien en gehoord voelen, dat je het waard bent, dat je prachtig bent. Dat als jezelf ouder wordt, jij je kunt herinneren zoals je was als kind. Je innerlijke kind: De beste versie van jezelf. Veel liefs Anja Snippe