22/03/2026
🌸 Even voorstellen 🌸
Hi! Mijn naam is Sanne en binnenkort open ik mijn eigen bloemenwinkel: Flora – het bloemenhuis van toen. Een droom die niet zomaar is ontstaan, maar diep geworteld zit in iets heel bijzonders… mijn moeder.
Van 2007 tot 2016 heeft mijn moeder namelijk haar eigen winkel gehad: Flora bloemen en brocante. Daar is mijn liefde voor bloemen begonnen. Ik ben opgegroeid tussen de bloemen, de sfeer en de verhalen, en heb daar gezien hoe mooi dit vak echt is. Die passie draag ik nu met trots verder.
Op dit moment zijn we nog druk bezig met het verbouwen en alles mooi maken. Elke dag werken we een stapje dichter naar een warme, fijne plek waar jullie straks binnen kunnen lopen voor bloemen, gezelligheid en een stukje gevoel van vroeger.
Ik kan niet wachten om jullie straks te mogen verwelkomen
Houd de pagina in de gaten… we zijn er bijna! ✨