24/03/2026
Ik was uitgenodigd om afgelopen zaterdag in het buurthuis in Oosterend 2 workshops te geven. 1 Groep een vervolg op de workshop van september. Zij gingen een roos maken met splitcake en werken met sjablonen. En er was een volle middaggroep voor de beginners workshop. Er is hard en gezellig gewerkt, dat is te zien aan de toffe resultaten 🥰