18/06/2026
🧡🇳🇱 Het Oranje Fort is weer geopend! 🇳🇱🧡
Aanstaande zaterdag 20 juni staat het Oranje Fort weer volledig in het teken van het Nederlands elftal. De deuren openen om 18.00 uur, dus kom op tijd voor een mooie plek en een gezellige voorbeschouwing!
Samen kijken we naar de wedstrijd, moedigen we Oranje aan en genieten we van een avond vol voetbal, gezelligheid en Oranje-sfeer. Natuurlijk ontbreken een koud pilsje 🍺 en heerlijke bittergarnituur 😋 niet.
⚠️ Let op: de ingang is deze avond via de achterdeur. De voordeur blijft gesloten, dus volg de aangegeven route naar de achteringang.
Trek je oranje shirt aan, neem je vrienden mee en beleef de wedstrijd samen met andere supporters. Hoe meer Oranje-fans, hoe beter de sfeer!
📅 Zaterdag 20 juni
🕕 Deuren open vanaf 18.00 uur
🚪 Toegang via de achterdeur
Wij zijn er klaar voor. Jullie ook?
Oranje boven! 🧡⚽🇳🇱
🍻🧡