Something Else bloemen en decoratie

Something Else bloemen en decoratie Something Else bloemen en decoratie was een klein gezellig bloemenwinkeltje, aan de rand van het win

Something Else bloemen en decoratie was een klein gezellig bloemenwinkeltje, aan de rand van het winkelgebied van Woudenberg.

15/03/2022

Beste allemaal,
Ik wil zaterdag 19 maart weer een workshop geven. Vanwege het voorspelde mooie weer, zal het dit keer buiten zijn. We gaan een paaskrans maken, versiert met eieren en bloembolletjes.
Aanvang 14:00 uur, de kosten bedragen € 27,50 inclusief drinken en wat lekkers. Het is kort dag, maar graag reageren voor woensdagavond, ivm inkopen.
Ik heb er zin in,
Groetjes Els

De herfst komt eraan, het is weer tijd voor workshops.
12/09/2018

De herfst komt eraan, het is weer tijd voor workshops.

Wederom een hele gezellige  babyshower mogen organiseren in onze heerlijke tuin.
29/07/2018

Wederom een hele gezellige babyshower mogen organiseren in onze heerlijke tuin.

Dit gaan we deze keer maken met de herfstworkshop. Meld je snel aan, er zijn nog wat plaatsen. Dinsdagavond 10 en zaterd...
24/09/2017

Dit gaan we deze keer maken met de herfstworkshop. Meld je snel aan, er zijn nog wat plaatsen. Dinsdagavond 10 en zaterdagmiddag 14 oktober zijn al vol.

Hebben jullie ons geheel vernieuwde website al bekeken?
13/09/2017

Hebben jullie ons geheel vernieuwde website al bekeken?

Something Else bloemen Eck en Wiel

de Herfstworkshops komen er weer aan
10/09/2017

de Herfstworkshops komen er weer aan

22/02/2017
Dit wordt ons huis per 1 december te Eck en Wiel
14/10/2016

Dit wordt ons huis per 1 december te Eck en Wiel

14/10/2016

En dan is het ineens zover.
Ons huis is definitief verkocht.
Wij wonen tijdelijk in een heel gezellig huisje in Renswoude, en hebben per 1 december een heel leuk nieuw huis in Eck en wiel gekocht.
Een heerlijke plek waar we ook weer onze gezellige workshops kunnen voortzetten.
Het zal niet lukken om met de kerst al een workshop te organiseren, maar in het voorjaar gaan we er iets speciaals van maken.
Natuurlijk horen jullie dat ruim van te voren.

Het is inmiddels al weer ruim een maand geleden, dat wij onze winkel hebben gesloten. Ik wil daarom alle klanten nog een...
21/08/2016

Het is inmiddels al weer ruim een maand geleden, dat wij onze winkel hebben gesloten.
Ik wil daarom alle klanten nog eens hartelijk bedanken voor de fijne 5 jaar dat jullie onze winkel hebben bezocht.
Dat jullie er ook van hebben genoten is ons nogmaals duidelijk geworden tijdens de laatste dagen.
Het was een fijn afscheid, met ontzettend lieve, leuke, en lekkere bedankjes.
Nogmaals hartelijk dank iedereen.

Wij zijn inmiddels met een ander huis bezig, maar gaan eerst even tijdelijk wat huren in Renswoude.
Zodra wij definitief weten waar we daarna gaan wonen, laten we jullie dat snel weten.
groetjes els en bert

Adres

Wielseweg 60
Eck En Wiel
4024BL

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Something Else bloemen en decoratie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Something Else bloemen en decoratie:

Delen

Type