DelicaTessa bij Klooster Nieuw Sion

DelicaTessa bij Klooster Nieuw Sion catering

11/06/2026

We hebben weer zoveel heerlijks uit onze moestuin kunnen halen! Kom jij komende dagen proeven? 😍

17/05/2026

Heerlijk om me gister weer in Sion vibes te begeven. En een aantal van jullie weer te mogen ontmoeten! Kijk uit naar meer... (Vanaf 1 juni)

Nieuw Sion, i'm coming back!💃🔪🧑‍🍳Aanstaande zaterdag zal ik weer voor het eerst werkzaam te vinden zijn op de klooster m...
14/05/2026

Nieuw Sion, i'm coming back!💃🔪🧑‍🍳
Aanstaande zaterdag zal ik weer voor het eerst werkzaam te vinden zijn op de klooster markt🥳
Een jaar geleden in Peru, voelde ik dat ik nog niet klaar was met Sion. Blijkbaar had ik een jaar nodig om me uiteen te zetten met mezelf. Nu voelt het zo kloppend om weer herenigd te worden met mijn familie daar😊 waar ik voor mijn gevoel eigenlijk nooit van weg ben geweest.
Ik kijk er onwijs naar uit om 1 juni weer aan de slag te gaan💪 Weer feestjes op het bord te mogen maken met alle moestuin groentes🌱🍅🍓🌽
Maar nu eerst nog even genieten van vakantie🌞

10/05/2026
❤️
13/10/2025

❤️

Na 3 maanden mag ik weer koken! Alvast heel veel voorpret!😍🔪👩‍🍳Nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we open bij De Groote P...
10/06/2025

Na 3 maanden mag ik weer koken! Alvast heel veel voorpret!😍🔪👩‍🍳
Nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we open bij De Groote P**t Deventer! Whoehoooo!🍓🤗🥳

Uit de buurt, op je bord🍽🥕

Nog 3 nachtjes slapen...🤸💃🥳De afgelopen maand was intens. Maar ik heb heel veel zin om mijn nieuwe werkavontuur op de Gr...
09/06/2025

Nog 3 nachtjes slapen...🤸💃🥳

De afgelopen maand was intens. Maar ik heb heel veel zin om mijn nieuwe werkavontuur op de Groote P**t aan te gaan!!!

We zijn nog vollop in de verbouwing, dus is nog even spannend🤣🙈

Mogen wij de opening donderdag met jullie vieren? Ik kijk in ieder geval weer heel erg naar jullie uit!

Hablo un poco espanol...Gister nam ik mijn certificaat in ontvangst na 2 weken met de Spaanse taal te hebben gestoeid. H...
29/03/2025

Hablo un poco espanol...

Gister nam ik mijn certificaat in ontvangst na 2 weken met de Spaanse taal te hebben gestoeid. Het was fijn om me hiermee te verbinden. En samen met andere studiegenoten Lima te verkennen.

Zoals ik al schreef: Lima is overweldigend. Er is hier zoveel te doen en beleven. Sinds tijden heb ik niet meer zoveel gedanst. Muziek stroomt door de Peruanen hun aderen. Ik heb ervan genoten om hierin mee genomen te worden en in op te gaan.

Ook op culinair vlak ben ik aan mijn trekken gekomen. En ideeën voor de kaart voor mijn nieuwe werk plek leven in mijn hoofd. Peru kent zo'n rijkdom omdat alle producten hier groeien en bloeien.

Momenteel vervolg ik mijn weg naar de jungle. Waar ik langere tijd zal verblijven met lokale mensen. Waar ik voor gekomen ben. Ik kan er geen voorstelling van maken hoe het daar zal zijn. Ik ben zo benieuwd....

Vandaag pinguins/ bijzondere vogels en zeehonden gezien gedurende een tour. Dit emotioneerde mij wel om deze zo vrij uit...
17/03/2025

Vandaag pinguins/ bijzondere vogels en zeehonden gezien gedurende een tour. Dit emotioneerde mij wel om deze zo vrij uit te zien leven.

Verder is Lima overweldigend! Een grote drukke bedoeling. Met 14 miljoen inwoners en het verkeer een grote chaos is. Gelukkig kan ik hier steeds beter mijn weg vinden. Maar ben ook blij als ik hier straks weer vandaan mag.

Gister museums bezocht. Wat een rijke cultuur heeft Peru! Maar heftige geschiedenis.

Geniet van het land waar alle bomen bloemen hebben en ik al mijn planten die ik in mijn huis heb ben tegengekomen. Inclusief vogels, waaronder parkieten, papagaaien en in het bijzonder kolibries.

Kijk ernaar uit om morgen mijn Spaanse lessen voor 2 weken te beginnen. Ondanks dat de Peruanen heel aardig zijn is het toch lastig om me verstaanbaar te maken.

En dank jullie wel voor al jullie overweldigende reacties op mijn vertrek. Ik heb er nog niet allemaal op kunnen reageren maar zoals ik al zei neem ik jullie echt mee.

Dikke kus vanuit hier!

Afgelopen periode heeft voor mij in teken gestaan van wie ik ben zonder werk. Dit was een confronterende tijd. Aangezien...
13/03/2025

Afgelopen periode heeft voor mij in teken gestaan van wie ik ben zonder werk. Dit was een confronterende tijd. Aangezien ik daar veel waarde aan hecht.
Het voelde kloppend op mijn pad om van De Koffieschenkerij van Nieuw Sion afscheid te nemen.
En half mei weer een nieuw werk avontuur aan te gaan in Deventer binnenstad.
Waar ik jullie hoop blijf te ontvangen!

Al langere tijd heb ik het verlangen om naar Zuid-Amerika te gaan. Nu de kans zich voordoet wil ik die grijpen! En zit nu in het vliegtuig.

Sion neem ik mee in mijn hart. Ik heb daar afgelopen twee jaar met heel veel plezier gewerkt. En wil jullie bedanken voor alle mooie ontmoetingen waardoor ik me een rijk mens voel. Ik heb me altijd enorm gedragen gevoeld door alle verbondenheid.

Sion is een plek waar je alles samen doet. Iedereen daar is op het juiste tijd en plek. Deze herinneringen zal ik blijven koesten.

En de iedere dag verse groentes rechtstreeks uit de moestuin ga ik missen. Zoals zoveel.

Het voelt goed om nu de ruimte te hebben om alles een plek te geven. De zon, cultuur en lekker eten tegemoet te gaan in Lima. Waar ik Spaans hoop te leren en in een gastgezin zal verblijven. Daarna wil ik de magische natuur in!

Adres

Diepenveen

Openingstijden

10:00 - 18:00

Telefoon

+31575202040

Website

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer DelicaTessa bij Klooster Nieuw Sion nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen