08/01/2026
✨ It’s time to say goodbye to 2025 ✨
Een mooi jaar, waarin ik besloot om meer tijd en energie te steken in mijn weddings & events bedrijfje 💍🤍
Klaar voor de volgende stap: zichtbaarder worden, meer delen, meer posten ✨
Mensen die mij kennen weten dat dit niet vanzelf gaat, maar gaandeweg het jaar heb ik meer mijn weg gevonden en voelt het steeds een beetje makkelijker 🌿
Afgelopen jaar mocht ik, naast mijn fijne samenwerking met , ook een nieuwe, mooie samenwerking aangaan met Nadine van .roze.bekkerieke 🍰
Een warm en talentvol mens die de heerlijkste lekkernijen maakt, onder andere voor mijn picknicks 🧺
Ik hoop dat we komend jaar samen nog veel mooie picknicks mogen verzorgen 💕
Daarnaast waren er zoveel bijzondere momenten:
de prachtige bruiloft van Sylvana & Jeroen 💍✨,
het aanzoek van Roy aan Suzanne 💫
en nog vele andere mooie herinneringen waar ik met een grote glimlach op terugkijk 🥰
Op naar een liefdevol, inspirerend en mooi 2026 ✨🥂
Yvette Wilhelmus