21/03/2026
Wát een avond was dat zeg! ✨
Zó gezellig en supertrots op ons team en het feit dat jullie steeds weer bij ons aanschuiven 🥹❤️
Vrijdag 10 april staan we weer in Westend te koken…
maar ehh… alles is al vol 😅🙈 (ja echt, jullie zijn te snel!)
Gelukkig hebben we goed nieuws 👀
Vrijdag 1 mei = nieuwe ronde, nieuwe gezelligheid bij Warung Westend! 🍽️🔥
Dusss… reserveren kan alweer 😉
(of niet… maar dan krijg je wel spijt hè 😜)
En psst… 🤫
Er komt nog iets héél leuks aan… binnenkort meer… maar geloof ons: dit wil je niet missen 🤩✨
Fijn weekend allemaal! 🥰
Tot snel! 💛