03/02/2017
Zullen we het gewoon eens vragen???
Het was wel een groot feest natuurlijk!!!
Zullen we het nog een keertje over doen???
Ja? Zullen we er een nog groter feest van maken, nog leuker, nog gezelliger, nog meer mensen en nog veel meer flugel, bier en witte wijn????
JULLIE MOGEN HET ZEGGEN, WIJ HEBBEN ER AL ZIN IN.