Artchemist Photography

Artchemist Photography Artchemist Photography by Ezact Aziz

Kami menyediakan perkhidmatan: -Jurugambar
- Emcee
- P.A System
-Khemah dan kelengkapan
-Andaman

18/06/2026
Last Aidilfitri ramai menyesal sebab “nanti dulu” 😭Bila raya baru kelam kabut cari port gambar lawa.Kali ni settle awal ...
20/05/2026

Last Aidilfitri ramai menyesal sebab “nanti dulu” 😭
Bila raya baru kelam kabut cari port gambar lawa.

Kali ni settle awal 👌
Studio Raya AidilAdha Artchemist dah ready!

✨ Cantik, clean & eksklusif dan Studio ground floor
📸 RM100 / session sahaja

6, Jalan Kota 2/1, Kawasan Perindustrian Kota Puteri, 81750 Masai, Johor Darul Ta'zim

Whatsapp sy https://wa.me/%2B601157532303
https://wa.me/%2B60137070592
https://wa.me/%2B6012224 0009

Celebrating the sacred union of Ridwah & Farhan, surrounded by love, doa, and the warmth of family. A timeless nikah cer...
20/05/2026

Celebrating the sacred union of Ridwah & Farhan, surrounded by love, doa, and the warmth of family. A timeless nikah ceremony beautifully planned and hosted at Kuasa Kaseh Event Space.

From elegant décor to seamless coordination, every detail was thoughtfully crafted to create a meaningful and unforgettable day for the newlyweds.

Thank you, Ridwah & Farhan, for trusting us as your venue host and wedding planner to be part of your special journey.

Planning your dream wedding?
Let Kuasa Kaseh Event Space turn your vision into reality.

Rafi & Maira Ingat majlis, ingat  event space.Pakej serba lengkap serta harga mampu milik.Jom cemburukan pasangan lain d...
20/05/2026

Rafi & Maira

Ingat majlis, ingat event space.
Pakej serba lengkap serta harga mampu milik.

Jom cemburukan pasangan lain dengan memilih Event Space yang mesra poket serta dipercayai bertahun lamanya

"Kuasa Kaseh ni majlis kahwin je ke boleh buat? Bosan ah gitu" - Nur Netizen"Tidak mbakk Kuasa Kaseh Event Space ni semu...
20/05/2026

"Kuasa Kaseh ni majlis kahwin je ke boleh buat? Bosan ah gitu" - Nur Netizen

"Tidak mbakk Kuasa Kaseh Event Space ni semua majlis boleh buat asalkan tak melanggar syarak dan perkara-perkara mungkar. Majlis Hari Lahir, Aqiqah, Anugerah Cemerlang dan apa jua majlis boleh buat kat event space sini.!"

Jom book Full Pakej . Lagi jimat, Hati tenang & Majlis Meriah. Biar team Kuasa Kaseh yang berpengalaman berbelas tahun dalam bidang masing-masing handle majlis korang!

Contoh gambar Sambutan Majlis Hari Lahir Aimi Yusof

Raikan CintaPutra Exriez Shafiek & NurajijahIngat majlis, ingat  event space.Pakej serba lengkap dengan harga mampu mili...
07/05/2026

Raikan Cinta
Putra Exriez Shafiek & Nurajijah
Ingat majlis, ingat event space.

Pakej serba lengkap dengan harga mampu milik.

Jom cemburukan pasangan lain dengan memilih Event Space yang mesra poket serta dipercayai bertahun lamanya.

Aneeqa Nazirul6.2.26Muar Johor
07/05/2026

Aneeqa Nazirul
6.2.26
Muar Johor

Amnam Ivana2 Cinta bersatu...
07/05/2026

Amnam Ivana

2 Cinta bersatu...

“Moment nikah yang simple tapi penuh makna 🤍Tahniah Irfan & Izaty📍     ”
23/04/2026

“Moment nikah yang simple tapi penuh makna 🤍
Tahniah Irfan & Izaty

📍

“Moment bertunang yang simple tapi penuh makna 🤍Tahniah Faieza & Acap 💍
23/04/2026

“Moment bertunang yang simple tapi penuh makna 🤍
Tahniah Faieza & Acap

💍

Address

1-06 Jalan Sierra Perdana 5/10 Taman Sierra Perdana
Masai
81750

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Artchemist Photography posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Artchemist Photography:

Shortcuts

Share