Fleur de Sel_Foodtruck

Fleur de Sel_Foodtruck We are neighborhood foodtruck that provides delicious and affordable pastas and wok style char kway teow.

"PENGUMUMAN!!!" Kami akui ada pelanggan sama ada regular atau yang baru agak terkilan bila kami sold out terlalu awal. O...
27/05/2026

"PENGUMUMAN!!!"

Kami akui ada pelanggan sama ada regular atau yang baru agak terkilan bila kami sold out terlalu awal.

Oleh yang demikian kami mengambil keputusan untuk menukar operasi kedai

Berkuat kuasa Serta Merta

Isnin- Khamis & Sabtu
3pm-9pm

Jumaat 4pm-9pm

Ahad OFFday

📍 NO 1, LAMAN SELERA MPAJ @ AMPANG JAYA.
http://is.gd/fds_pastaandwok

06/05/2026

HIIII OPEN TODAY macam biase 😍😍😍

Fleur de Sel Nasi Goreng Daging No 1
📍 No 1, Laman Selera Mpaj @ Ampang Jaya, (Sebelah The Campus Ampang)

"30/4/2026 & 1/4/2026 kitorang off 2 hari ye."Selamat Hari Buruh kepada customer2 kami, So kitorang OFF DAY ya untuk 2 H...
30/04/2026

"30/4/2026 & 1/4/2026 kitorang off 2 hari ye."

Selamat Hari Buruh kepada customer2 kami,

So kitorang OFF DAY ya untuk 2 HARI

We will be back by 2/4/2026

Fleur de Sel Nasi Goreng Daging No.1
📍No1. Laman Selera Mpaj @ Ampang Jaya

Grabfood
http://is.gd/fds_pastaandwok

Salam untuk 28/4 (Selasa) & 29/4/ 2026 (Rabu) atas sebab tertentu, kedai kami hanya akan jual SPICY BEEF FRIED RICE, BEE...
28/04/2026

Salam untuk 28/4 (Selasa) & 29/4/ 2026 (Rabu) atas sebab tertentu, kedai kami hanya akan jual SPICY BEEF FRIED RICE, BEEF FRIED RICE, and UNCLE ROGER sahaja.

TERIMA KASIH.

" Kenapa wasap x jawab!!!?"Jangan marah2 ye tuan2puan2 😁Kepada customer yang nak preorder untuk self delivery dan pickup...
27/04/2026

" Kenapa wasap x jawab!!!?"

Jangan marah2 ye tuan2puan2 😁

Kepada customer yang nak preorder untuk self delivery dan pickup melalui whatsapp kita here is the guideline.

Order akan dibuka 12am dan ditutup pada 6pm (last order). Selepas waktu ini hanya Walk in dan Grabfood order yang available.

Sebarang whatsapp selepas jam 6pm adalah amat susah untuk kitorang jawab kerana sedang peak hour. Harap Maklum dan terima kasih.

"Kenapa pukul 9 dah habis.." Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi, sejak kebelakangan ni kedai kami Viral di Threads dan...
25/04/2026

"Kenapa pukul 9 dah habis.."

Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi, sejak kebelakangan ni kedai kami Viral di Threads dan it has translated into sales.

Sejak kami mula niaga since fasa pertama (2013-2016) dan fasa kedua (2020-now) yang support kami hanyalah regulars dan juga kawan2 yang kenal kami sejak zaman foodtruck.

Bukan tak ade IG/Tiktok/Fb, ada je yang post and follow, but tak pernah translate ke dunia nyata sekuat Thread. Buat masa ini, ini sahaja yang kami mampu buat.

TQ SEMUA! 😍

23/04/2026

"Kalau kau baru start F&B…"

Ini real talk—bukan masak sedap je yang penting.
System dapur lagi penting.

Ramai newbie buat silap kat sini:
❌ Bahan campak je dalam fridge
❌ Tak guna FIFO (First In First Out)
❌ Tak label tarikh
❌ Recipe agak-agak (hari ni sedap, esok lari)

👉 http://is.gd/fds_pastaandwok

"LOCK, STOCK AND RELOAD!"Salam Isnin warga Thread!! Pukul 6 pagi dah tepacak dekat pasar untuk pickup barang2 untuk oper...
20/04/2026

"LOCK, STOCK AND RELOAD!"

Salam Isnin warga Thread!!

Pukul 6 pagi dah tepacak dekat pasar untuk pickup barang2 untuk operasi hari ni.

Jam 8 pagi bala tentera akan menyiapkan mise-en-place dan must be ready by 12pm.

2pm kita membuka tirai untuk serve customer yang dicintai. Mana yang nak per order dipersilakan.

Preorder akan cut off untuk pickup/delivery sehingga jam 6pm sahaja. Selebihnya based on availability.

Grabfood: Fleur de sel Nasi Goreng Daging No 1 👉 http://is.gd/fds_pastaandwok
📍 No 1, Laman Selera MPAJ @ Ampang Jaya
⏰ 2pm – 10.30pm Ahad Off
Whatssap: +60129411812
Grabfood 👉 http://is.gd/fds_pastaandwok

" Minggu ni cuti Sabtu and Ahad".Minggu ni je guys, sbb ada urusan peribadi and Ahad ialah fixed off day. Kita reset har...
18/04/2026

" Minggu ni cuti Sabtu and Ahad".

Minggu ni je guys, sbb ada urusan peribadi and Ahad ialah fixed off day.

Kita reset hari Isnin ok. Kita isi peluru, recaj tenaga, tenangkan minda, lepas tu kita henyak lagi.

Tqsm semua.!!

S**a cita di maklum kan,  kita dah Sold Out, terima kasih semua yang sapot kita.Maaf sangat kepada yang tak dapat.,🙏Kita...
16/04/2026

S**a cita di maklum kan, kita dah Sold Out, terima kasih semua yang sapot kita.
Maaf sangat kepada yang tak dapat.,🙏
Kita dah cuba sedaya upaya untuk topup, tapi nampak gayanya tsunami Thread ini terlalu hebat.

Namun..ini bukan the end, esok Jumaat ada hari terakhir kita, untuk minggu ni, Sabtu dan Ahad kita off ya. Jumpe korang esok.

📍 Laman Selera Mpaj@Ampang Jaya, Gerai no 1

Address

Ampang
68000

Opening Hours

Monday 12:00 - 23:00
Tuesday 12:00 - 23:00
Wednesday 12:00 - 23:00
Thursday 12:00 - 23:00
Friday 12:00 - 23:00
Saturday 12:00 - 23:00
Sunday 12:00 - 23:00

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Fleur de Sel_Foodtruck posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Fleur de Sel_Foodtruck:

Shortcuts

Share