07/07/2025
🤍 נועה & מיכאל 🤍
״ההחלטה הכי טובה שעשינו אחרי שבחרנו להתחתן, הייתה לבחור את איתן כמנהל האירוע שלנו.❤️
לא היה פרט שהוא לא חשב עליו, הכל תקתק כמו שעון, והוא דאג לנו להכל. אבל ממש- להכל.
מלראות שאנחנו בסדר, ועד לכוס שתייה המועדפת ברגעי מנוחה ועד ללדבר עם כללל האורחים ולוודא שהכל בסדר ועד לסדר את הגומי כשנגמר ברחבה.
קיבלנו כל כך הרבה פידבקים חיובים על איתן אחרי החתונה וזה היה כל כך כיף לדעת שלא רק אנחנו הרגשנו את זה אלא ממש כל האורחים!
כל כך מרוצים וזו הייתה החוויה הכי טובה בעולם בזכותו!!
ממליצים זו מילה קטנה🙌🏽
מיכאל ונועה ״