03/03/2026
הייתן חייבות את המתכון,
אז הבטחתי ואני מקיימת.
יש ימים שמנסים לייצר בהם שגרה בכוח,
גם כשהכול מסביב מרגיש קצת הפוך.
עברנו לאמא שלי בעקבות המלחמה,
בלי הציוד הרגיל שלי ובלי המטבח שאני מכירה.
אז פשוט אילתרתי.
מעבד מזון קטן שלא הספיק, אז ערבבתי בקערה.
רידוד בין ניירות אפייה כי הזיפלוק לא זרם.
ועדשים מהמזווה במקום משקולות אפייה.
וזה הזכיר לי משהו חשוב.
לא צריך תנאים מושלמים כדי שייצא מדויק.
אפייה עיוורת עד הזהבה עדינה.
קרם לימון קטיפתי, שני שליש אהבה ואפס סוכר.
וטיפ קטן ממני, תמיד מסננים. זה מה שעושה את המרקם חלק באמת.
הטעם יצא מושלם.
ובעיקר הוא נתן רגע של שקט.
דווקא עכשיו, מגיע לנו משהו מתוק שמאזן.
שמנקה את הראש בלי רגשות אשמה.
המתכון המקוצר מחכה לך בשקופית השנייה.
ואם בא לך את הגרסה המלאה עם הכמויות המדויקות וכל הטיפים שלי לקרם חלק ומושלם, וכמובן ללא סוכר,
כתבי לי “לימון” בתגובות 🍋
ואשלח לך הכול בפרטי, באהבה 🤍