שי-לי בר

שי-לי בר בר קריוקי והופעות חיות
ימי שלישי ,חמישי ומוצאי שבת נפ?

פוסט פריקה מהלב והנשמה! שואלים אותי למה השי-לי לא נפתח? ומתי פותחים?אז כדי להשתיק את ההמצאות ולסתום כמה פיותהחלטתי לכתוב...
26/02/2023

פוסט פריקה מהלב והנשמה!
שואלים אותי למה השי-לי לא נפתח? ומתי פותחים?
אז כדי להשתיק את ההמצאות ולסתום כמה פיות
החלטתי לכתוב על שי-לי שלי,
הילדה שבלעדיה השי-לי בר לא היה מתקיים בכלל,
הסיבה לזה שהפתיחה מתעכבת!
היא לעולם לא תדבר והיא אף פעם לא תתקשר.
אל תצפה שאי פעם היא תהיה עצמאית ואל תקווה לשמוע אותה קוראת לך אבא!!!
אלה משפטים שכשאתה שומע אותם מאיש מקצוע הקרקע נשמטת מתחתייך וכל החלומות שלך על הילדה המושלמת עולים בלהבות
או שכך לפחות אתה חושב באותם רגעים.
אלו המילים שהידהדו לי באוזניים בשנים האחרונות.
זאת היתה האבחנה שלו.
של אותו איש מקצוע שחרץ את גורלה של שי-לי שלי.
היא אוטיסטית!!!
יש לה בעיה בתקשורת הבין אישית.
היא לא מבינה הוראות פשוטות ולעולם גם לא תבין.
יש לה פיגור התפתחותי משמעותי....
ולעולם...אבל לעולם....היא לא תקרא לך אבא!!!
העולם כפי שהכרתי אותו הפך לאכזר.
ואלוהים?!
מי זה בכלל? הוא בכלל קיים??
9 שנים מאז האבחנה.
9 שנים של בכי ותהיות.
9 שנים שאני שואל "מה לעזאזל עשיתי רע שזה הגיע לי"
המבטים של אנשים שחושבים לעצמם "מסכן האבא הזה"
השאלות של כולם מסביב:מה יש לה ואיך גילית את זה ומה???? לא קשה לך?
נעיצת העיניים של אנשים וילדים שאין להם טיפת מושג על מהו אוטיזם.
והמרחק שאנשים תופסים ממך בגן שעשועים שחס וחלילה הילד שלהם לא ידבק.
אז לא....אני לא מסכן...זכיתי ובענק!!!
וכן זה קשה אבל זה כל היופי בזה.
ולא....זה לא מדבק!!!!
והיום אני יכול להגיד שאלה 9 השנים הכי משמעותיות בחיים שלי.
9 שנים שאני נלחם כמו מטורף כדי להוכיח לכל אותם אנשי מקצוע ובייחוד לעצמי שאין דבר כזה בלתי אפשרי.
9 שנים שאני לומד ומכיר את העולם הכי יפה שקיים.
9 שנים שאני בוכה ומתפלל לאלוהים שרק ייתן לי לשמוע אותה קוראת לי אבא ומבחינתי להפוך לחירש באותה שניה.
היא לימדה אותי מה שפרופסור עם תואר לא יכול ללמוד.
היא הפכה אותי לאדם שונה...אדם סבלני וסובלני.
היא לימדה אותי שאלוהים אכן קיים ושומע אותי.
ויותר מהכל היא לימדה אותי על אהבה אמונה ותקווה.
אחרי 9 שנים של דמעות סוף סוף הבנתי....
אלוהים שלח אותה אליי לא בכדי להרע לי אלא בכדי לייפות לי את העולם.
הוא נתן לי מתנה ענקית!!!!
כשכל לילה אני נרדם עם דמעות של כאב אני מתעורר בבוקר לדמעות של אושר....
ועכשיו היא בת 11 שנים
אז נכון...זאת מלחמה לא פוסקת נגד עצמי...אבל הצלחתי....ניצחתי!!!
ניצחתי את האבחנות.ניצחתי את המבטים והשפיטות וניצחתי את החיים!!!
ונכון...הדרך עוד ארוכה אבל את רוב כבר צעדתי ואני אצליח להגיע ליעד.
יש לי ילדה מהממת שהכניסה אותי לעולם שלה והוא מושלם!!!
לא הייתי משנה אותה לעולם אבל הייתי משנה את העולם בשבילה.
חלקכם קוראים לזה אוטיזם חלקם מכירים את זה כלקות תקשורת
אבל אני קורא לזה שלמות!!!

הילדים המיוחדים שלנו מלמדים אותנו להאמין ולקוות.
אז לעולם אל תתייאשו ואל תאבדו בהם תקווה כי בזכות האמונה שלנו הם עוד יכבשו את העולם❤❤❤

07/10/2021

חמישי שמח חברים יקרים
שי-לי בר וכל השאר פירסומות
איזור חדש מקום חדש
בקרוב...נשתמע...סבלנות...

זוכרים? בקרוב? שי-לי ברמקום אחר איזור אחרנשתמע...סבלנות...
06/10/2021

זוכרים? בקרוב? שי-לי בר
מקום אחר איזור אחר
נשתמע...סבלנות...

זה כל כך מצחיק , כי שאלו אותי היום איך זה שאני משתף פעולה עם קולגות ולא רואה אותם כמתחרים האם אני לא מפחד שיקחו לי עבודה...
12/03/2021

זה כל כך מצחיק , כי שאלו אותי היום איך זה שאני משתף פעולה עם קולגות ולא רואה אותם כמתחרים האם אני לא מפחד שיקחו לי עבודה ועוד הרחיקו ושאלו , "מה אתה לא שם לב שיש אנשים שיש להם צרות עין ואפילו מחקים אותך?"
האמת? שלא רק שאני לא שם לב, זה גם לא חשוב מכיוון שמה ששלי, שלי,
ומה ששל מישהו אחר, של מישהו אחר ותמיד אני פתוח לשיתופי פעולה ולצעוד לדרך משותפת .
תודעת השפע היא תודעה ברוכה.
אתה לא במצב של הישרדות, אתה במצב של נתינה ולכן לא מעסיקה אותך המחשבה שלאחרים תהיה פרנסה מאותו התחום שלך אפילו אם יחקו את מה שאתה עושה אחד לאחד.
מכיון שאם יהיו טובים, הרי שזה אומר שמה שאתה עושה טוב וכל עוד אנחנו מגיעים ממקום של לעזור ללקוחות שלנו להגיע למטרה, אנחנו שמחים על כל מי שעושה את אותו הדבר ולכן אם יראו שמי שמחקה אותך מצליח, הרי שזה רק יוסיף לך לקוחות וייעשה לך טוב, כי הציבור לא עיוור הם תמיד מזהים מי היה קודם ומי המקור.
עכשיו, אם מי שמנסה לפעול כמוך לא טוב מספיק, הרי שממילא הפרנסה והעבודה ישארו אצלך.
זה נכון דרך אגב לכל התחומים והמקצועות!
בנימה זו מאחל לכולנו שפע של עבודה, פרנסה ובריאות ומלא מלא לקוחות והכי חשוב הצלחה בשליחות של כל אחד ואחד מאיתנו ❤️
תפרגנו_תאהבו_תצליחו❤❤❤
*ניפגש בקרוב כשתיגמר תקופת המחוסנים והלא מחוסנים😍
לא נותן יד לחרם וסלקציה!!!

מוסיקה הייתה, מאז ומעולם יצירה אומנותית, המאפשרת לאנשים להתחבר אליה מהמקומות האישיים ביותר בנפשם. אין זה סוד כי מוסיקה י...
27/01/2021

מוסיקה הייתה, מאז ומעולם יצירה אומנותית, המאפשרת לאנשים להתחבר אליה מהמקומות האישיים ביותר בנפשם. אין זה סוד כי מוסיקה יכולה לשפר באופן משמעותי את מצב הרוח ואף לגעת בנימי הרגש הזעירים ביותר, אותם נימים שאף אדם אחר אינו יכול להגיע אליהם. מוסיקה באופן חד משמעי משפרת את מצבכם הנפשי כך שאם תחושת עגמומיות אופפת אתכם, הפעילו את נגן המוסיקה ותנו למילים ולמלודיה של הזמר אותו אתם אוהבים, לנגן לכם על מיתרי הרגש ולהפוך את העגמומיות לתחושה נעימה ומענגת.
רק בריאות חברים געגועים❤❤❤

Address

Sderot

Telephone

0543381466

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when שי-לי בר posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to שי-לי בר:

Share