26/02/2023
פוסט פריקה מהלב והנשמה!
שואלים אותי למה השי-לי לא נפתח? ומתי פותחים?
אז כדי להשתיק את ההמצאות ולסתום כמה פיות
החלטתי לכתוב על שי-לי שלי,
הילדה שבלעדיה השי-לי בר לא היה מתקיים בכלל,
הסיבה לזה שהפתיחה מתעכבת!
היא לעולם לא תדבר והיא אף פעם לא תתקשר.
אל תצפה שאי פעם היא תהיה עצמאית ואל תקווה לשמוע אותה קוראת לך אבא!!!
אלה משפטים שכשאתה שומע אותם מאיש מקצוע הקרקע נשמטת מתחתייך וכל החלומות שלך על הילדה המושלמת עולים בלהבות
או שכך לפחות אתה חושב באותם רגעים.
אלו המילים שהידהדו לי באוזניים בשנים האחרונות.
זאת היתה האבחנה שלו.
של אותו איש מקצוע שחרץ את גורלה של שי-לי שלי.
היא אוטיסטית!!!
יש לה בעיה בתקשורת הבין אישית.
היא לא מבינה הוראות פשוטות ולעולם גם לא תבין.
יש לה פיגור התפתחותי משמעותי....
ולעולם...אבל לעולם....היא לא תקרא לך אבא!!!
העולם כפי שהכרתי אותו הפך לאכזר.
ואלוהים?!
מי זה בכלל? הוא בכלל קיים??
9 שנים מאז האבחנה.
9 שנים של בכי ותהיות.
9 שנים שאני שואל "מה לעזאזל עשיתי רע שזה הגיע לי"
המבטים של אנשים שחושבים לעצמם "מסכן האבא הזה"
השאלות של כולם מסביב:מה יש לה ואיך גילית את זה ומה???? לא קשה לך?
נעיצת העיניים של אנשים וילדים שאין להם טיפת מושג על מהו אוטיזם.
והמרחק שאנשים תופסים ממך בגן שעשועים שחס וחלילה הילד שלהם לא ידבק.
אז לא....אני לא מסכן...זכיתי ובענק!!!
וכן זה קשה אבל זה כל היופי בזה.
ולא....זה לא מדבק!!!!
והיום אני יכול להגיד שאלה 9 השנים הכי משמעותיות בחיים שלי.
9 שנים שאני נלחם כמו מטורף כדי להוכיח לכל אותם אנשי מקצוע ובייחוד לעצמי שאין דבר כזה בלתי אפשרי.
9 שנים שאני לומד ומכיר את העולם הכי יפה שקיים.
9 שנים שאני בוכה ומתפלל לאלוהים שרק ייתן לי לשמוע אותה קוראת לי אבא ומבחינתי להפוך לחירש באותה שניה.
היא לימדה אותי מה שפרופסור עם תואר לא יכול ללמוד.
היא הפכה אותי לאדם שונה...אדם סבלני וסובלני.
היא לימדה אותי שאלוהים אכן קיים ושומע אותי.
ויותר מהכל היא לימדה אותי על אהבה אמונה ותקווה.
אחרי 9 שנים של דמעות סוף סוף הבנתי....
אלוהים שלח אותה אליי לא בכדי להרע לי אלא בכדי לייפות לי את העולם.
הוא נתן לי מתנה ענקית!!!!
כשכל לילה אני נרדם עם דמעות של כאב אני מתעורר בבוקר לדמעות של אושר....
ועכשיו היא בת 11 שנים
אז נכון...זאת מלחמה לא פוסקת נגד עצמי...אבל הצלחתי....ניצחתי!!!
ניצחתי את האבחנות.ניצחתי את המבטים והשפיטות וניצחתי את החיים!!!
ונכון...הדרך עוד ארוכה אבל את רוב כבר צעדתי ואני אצליח להגיע ליעד.
יש לי ילדה מהממת שהכניסה אותי לעולם שלה והוא מושלם!!!
לא הייתי משנה אותה לעולם אבל הייתי משנה את העולם בשבילה.
חלקכם קוראים לזה אוטיזם חלקם מכירים את זה כלקות תקשורת
אבל אני קורא לזה שלמות!!!
הילדים המיוחדים שלנו מלמדים אותנו להאמין ולקוות.
אז לעולם אל תתייאשו ואל תאבדו בהם תקווה כי בזכות האמונה שלנו הם עוד יכבשו את העולם❤❤❤