10/02/2019
היי חברים,
שנה שעברה עבדנו רצוף בפורים והיה ממש כיף ומוצלח ב״ה!
השנה לאור טלטלה שעברתי בחיים האישיים, יוצא שאני פחות מעורבת בעסק של עצמי...
לאחרונה אני מתחילה לחזור לעניינים, ככה לאט..
רציתי לשתף אתכם לקראת פורים באירוע משנה שעברה שבו האתגר היה בעיקר עיצובי, מאחר והגג היה ענק, עירום ולא יפה בלשון המעטה,
ובנוסף - אסור היה להשתמש בבלונים בגלל פוביה של מנהלת יקרה מהארגון ששכר את שירותנו, ותקציב מצומצם יחסית לכ320 עובדים.
ככה זה נראה עוד לפני שהתחילה המסיבה: