מסעדת "אבא גיל" הוקמה בשנת 2005, לאחר 5 שנות לימודי רפואה טיבטית ובעקבות שינויים בריאותיים, ותזונתיים שעברתי. כמטפל ובעקבות ההתנסות האישית שלי, הבנתי שאני רוצה להנגיש את האוכל הבריא לכל מי שמחפש כזה לעצמו.
התפיסה המקובלת אז היתה ש"יש טעים ויש בריא". תפיסה זו, עבר זמנה. מניסיוני ומאהבתי לבישול הבנתי שניתן להכין אוכל שהוא גם טעים וגם מגוון משמח ובריא.
מסעדת "אבא גיל" שונה מאוד ממסעדות אחרות בהבנתה
בריאות והיא ייחודית גם בנוף המסעדות "הבריאות".
ההתייחסות שלנו למזון ולבריאות קפדנית מאוד ואין בה פשרות - הן מבחינת חומרי הגלם וההקפדה על הטריות, והן מבחינת תהליכי הבישול המבוצעים במסעדה.
כל חמרי הגלם שלנו אורגניים, טבעוניים ללא פשרות. אנו לא משתמשים בביצים, במוצרי חלב או בכל חלבון או רכיב כלשהו מן החי. אנחנו גם לא משתמשים במסעדה בקמח ובדגנים המכילים גלוטן. אין טיגון במסעדה ואין שימוש בסוכר, בשמנים מזיקים או בכל תוסף שאינו מחזק או בריא.
האוכל שאנו יוצרים עשוי מדגנים מלאים(ללא גלוטן), מקטניות שעברו השרייה וממגוון אדיר של ירקות. האוכל שאנו מכינים הוא גם טעים וגם בריא מבריא ומחזק.
המסעדה מתאימה לכולם – לכל מי שרוצה לאכול אוכל בריא וטעים כחלק משגרת יומו. היא מתאימה במיוחד לאנשים שמקפידים מאד על תזונתם, לטבעונים ולאנשים שנמנעים מגלוטן.
בנוסף למסעדה אנו מפעילים גם מעדנייה בה בה ניתן להזמין מראש או לרכוש במקום תבשילים, ממרחים, סלטים, לחמי הבית ללא גלוטן (מכוסמת), מרקים, עוגות קינוחים ועוד.