18/06/2024
הטארוט, הלב ואיזה זמר רנדומלי בספוטיפיי אמרו שהגיע הזמן להתעורר. אני לוקחת.
יש משהו שאני לא כותבת עליו הרבה, או בכלל לא ב8 חודשים האחרונים.
לפני שנה בדיוק לוויתי זוג אהוב עליי במיוחד לעבר חתונת החלומות שלהם. (יום נישואין שמח מתוקיםשלי). משהו בי השתנה מאותו רגע.
לראות חלום מתגשם זה מחזה שאני מאחלת לכל אחד ואחת על הכדור המתגלגל הזה לראות, אס מור אס בטר.
כל חתונה, כל זוג הם מסע מרגש, שונה, מתוק, ייחודי.
כל אחד מהם מפגיש אותי עם משהו אחר, חדש, ישן, שונה, דומה, בי ובעולם.
אבל מה כן משותף בכל המסעות האלה?
הם גורמים לי להאמין באהבת אמת.
כמה היא יפה וצבעונית,
כמה היא מנצחת ושאפתנית.
כמה היא משנה.
עולמות. שלמים. שנבראו רק בזכותה.
אני עומדת שם
ובין 4 עמודים , שלרגע אחד, הם עמודי התווך של העולם כולו,
שומעת
שני לבבות (ועוד כמה של הורים מרוגשים בהגזמה)
דופקים כל-כך חזק עד שכל היקום כולו עוצר ומאזין
לשיר שלהם, למנגינה שלהם, לתפילה שלהם.
והרגע הזה שווה את הכל.
רפואה? זה שם.
אמונה? גם.
אלוהים מסתכל בגאווה ויודע שיצא לו טוב שהוא ברא אהבה.
עד עכשיו, במיוחד ב8-חודשי-ההלם האלה, אני רוקדת איזה טנגו מוזר, או צעד תמני-אשכנזי עם הדבר שאני לא מצליחה לקרוא לו עסק.
ולמה?
אולי כי המערב הזה, הפרוע, יצר אצלי כל מיני פחדים עמוקים סביב עסקים.
ואולי כי מרפקים הם האיבר הכי חלושז בגוף שלי.
ואולי גם בגלל המרוץ האינסופי שאני נמצאת בו, אבל זה לפוסט אחר.
אולי אני בכלל עצלנית ופחדנית?
אבל אז הרגע הזה
העמודים והלבבות
ההורים הדודות
הכיסאות שצריך לסדר עכשיו עכשיו ולהחזיר מהר מהר
והדמעות הקטנות שמבצבצות בעיניים, לשם שינוי - משמחה.
ואני
רוצה עוד מזה.
מי שראה חלום מתגשם יודע - זה הסם הכי ממכר בעולם.
אז פשוט פשוט ותכלס תכלס
אני מזמנת, מאחלת, מבקשת (או משווקת יו נאיים איט )
עוד חתונות ללוות, עוד חלומות להגשים, עוד לבבות לפגוש.
ועוד יותר תכלס -
זה יכול להיות בכל מיני תצורות והתאמות - הפקה מהתחלה עד הירח דבש, ליווי ותמיכה בדרך, או רק החזקה ואחזקה של היום החגיגי עצמו.
אז ... אלוהים, חברים, סושיאלמדיה - דו יור מג'יק. 🤍
(בתמונות - רגעי קסם מהחתונות של גיל ויואב ושל ענבר ונועה, בכל השאר לא הוצאת את הטלפון אט-אול)