29/04/2020
חג עצמאות, יום הולדת 72 שמח מדינת ישראל שלנו! 🇮🇱
שבט יקר, יושבי הארץ וכל מי ומה שנמצא בין האדמה שלנו לשמיים
אנא מכם, קראו עד הסוף - עזרו לנו ושתפו את הפוסט.
בשנתיים האחרונות חגגנו יחדיו כל השבט את עצמאות המדינה ואת יום ההולדת שלה (2018 - 2019) בחווה קסומה, ופסטורלית.
אפשר להגיד שהתחלנו ממש מסורת והשנה תכננו לכם חג שלא נראה כמותו...
אך כידוע לכולנו, עקב מצב נגיף הקורונה וההנחיות לא יכולנו לקיים את עצמאותינו כמתוכנן.
האירוע שתוכנן כככל שנה ביום העצמאות היה אמור להכניס לחווה כסף כדי לאפשר את קיומה ולהמשיך לפעול למען החיות בו.
כבר כמה חודשים שהחווה בקשיים כלכליים ועכשיו עקב ההנחיות, לא מתאפשרת שום הכנסה לחווה כדי להמשיך לשלם את העלויות ואת התחזוקה השוטפת של החווה.
חוות ''בלו סקיי'', במזכרת בתיה.
החווה פועלת כבר מעל ל-12 שנים בשיקום סוסים שעברו התעללויות פיזיות ונפשיות ומספקת להם בית חם ואוהב ללא מטרת רווח.
רוב הסוסים בחווה מבוגרים, חלק חולים, דורשים טיפול מיוחד או לא כשירים לרכיבה.
כחלק מפעילותה של החווה - עסקה החווה בפעילויות חברתיות כדי לחבר בינינו לבין חיות הבר והסוסים.
אם החווה תיסגר גורל הסוסים וחיות המשק שלנו ייחרץ והבית שהיה להם במשך השנים ייסגר לעד.
אירוני שהמקום שהיה לנו לבית ב-2 חגי העצמאות האחרונים, שאירח את השבט שלנו בזרועות פתוחות וזכינו בו לרגעי אושר נמצא בסכנת סגירה ביום העצמאות הזה...
בניסיון להציל את החווה הוקם קמפיין גיוס, אנו קוראים לכם שבט יקר!
הירתמו למען החווה שאירחה אותנו ללא פשרות,
עזרו לנו להמשיך את המסורת, אל תקחו לחיות שלנו את הבית.
כל עזרה, תמיכה ושיתוף יתקבלו באהבה.
לינק לתרומות ב- ''הד סטארט'': https://giveback.co.il/project/57251?utm_source=whatsapp_list_22_04&utm_medium=whatsapp&utm_campaign=GB_saving_the_horses_57251
זה לא רק הבית השני שלנו, זה הבית החם של החיות.
רק בזכותכם נוכל להציל את החווה ולהמשיך בפעילות שמשנה לטובה את חייהם של סוסים ואנשים. ♥
מצורפות תמונות מחגיגות עצמאות ומפועלה של החווה בחיי היום-יום עם הסוסים.