02/04/2026
🌸✨ 18 שנה של פריחה ✨🌸
רגע אחרי ערב החג, אנחנו רוצות לעצור לרגע ולהגיד תודה…
תודה לכל אחד ואחת מכם שבחרתם בנו לקשט את שולחן החג שלכם,
לשמח, לרגש ולגעת בלב של האנשים שאתם הכי אוהבים
כבר 18 שנה שאנחנו זוכות להיות חלק מהרגעים הכי יפים שלכם
וכל פעם מחדש מתרגשות מהתמונות, מההודעות ומהאהבה שאתם שולחים אלינו
גם בתקופה לא פשוטה של מלחמה, אזעקות וטילים
אנחנו כאן, עושות את המקסימום, משתדלות מכל הלב,
כדי להביא לכם רגעים של יופי, צבעים ושמחה
תודה שאתם בוחרים בנו שוב ושוב,
ותודה שאתם חלק מהדרך שלנו
שלכם תמיד,
פרחי אביטל