25/02/2013
24.02.2013
לכבוד: דניאל בדלי
הנידון: מכתב תודה
מאת: אהד הראל מנהל מועדון "עמך" לשורדי השואה בחולון
ברצוני להודות לך על השתתפותך ויוזמתך בהפקת האירוע המפואר ביותר שהתרחש במועדון שורדי השואה בחולון.
ביום ה' האחרון קיימנו מסיבת פורים לכ80 חברי מועדון "עמך" שורדי השואה.
כתוצאה מפרסום דבר המסיבה המתוכננת ב"פייסבוק" נרתמת והצטרפת למיזם המרגש שנראה על פי התגובות עד כה, שידובר במחוזותינו עוד שנים רבות.
חברי המועדון נהנו בזכותך ממסיבה מושקעת ומפוארת שכללה כיבוד מאד עשיר ויוקרתי, מתנות, מאפרות, דוכנים, צלם, די ג'י, תחפושות ומשלוחי מנות מאד מפוארות.
חלק מהתורמים גם השתתפו בשימחה ורקדו איתנו והאווירה היתה ממש של קרנבל פרוע.
השילוב בין גיוס עזרה בטכנולוגיית הפייסבוק והמענה האדיר שקיבלנו, נתן גם לחברים- חוויה חיובית מאד עם העולם הטכנולוגי המנוכר. חוויה שבה ביטוי לערכים מסורתיים כגון אחריות הדדית וסולידריות חברתית שנדמה שהצטמצמו עם ההתפתחות הטכנולוגית.
אז אנו בעצם מודים לך על שלשה דברים:
1. על השפע שתרמת לנו וחלקת איתנו.
2. על הדוגמא שנתת לחלקים היפים של החברה הישראלית שקיימים עדיין.
3. על החום והאהבה שנתת לנו בין אם השתתפת במסיבה כאורח שתרם, או שתרמת ללא השתתפותך במסיבה ונתת לנו "רוח גבית" עתירת משאבים לשמחה הגדולה ביותר שנעשתה במועדוננו מאז הקמתו לפני כחמש שנים.
אז- תודה רבה!!!!! חשוב לזכור כי: "כל המשמח נפש כאילו שימח עולם ומלואו"
בברכה,
הראל אהד
מנהל מועדון "עמך" והחברים במועדון.