14/01/2014
הפתעה נעימה, לא ידענו שבין אורחינו נמצא שגריר פרו שהגדיל לעשות וכתב לנו מכתב תודה
דורית היקרה
"ברצוני להודות לך , לפבריס ולכל הצוות הנפלא שלכם על החוויה הנהדרת . מתחילת ההיערכות לאירוע זכינו לקשב , לתשומת לב אישית ולטיפול מסור ומקצועי. הארוחה הייתה חוויה גסטרונומית מופלאה לכל בני המשפחה צעירים ומבוגרים כאחד, חוויה אסתטית של שולחן ערוך בחן , מלצרים אדיבים בהם הפרואנית החיננית ומנות מפתיעות ומרגשות המשלבות טעמים צרפתיים, בלקניים וישראלים-יפואיים. מרק הבצל המדהים, סלטים, דגים, מאפים, מוסקה ולסיום חגיגת מתוקים יוצאת דופן בפינה היפואית הקסומה. כך ריגשתם את כולנו ובמיוחד את אבי , חתן השמחה והפכתם את האירוע לחוויה בלתי נשכחת. ממליץ בחום לכל מי שמבקש לערוך אירוע מצליח, מרגש ו....טעים. תודות ברכות חמות , מודי אפרים"
תודה לכם! נהנו לארח אתכם!