02/04/2026
אין עליכם ❤️
עוד שבוע עבר, ורציתי לעצור רגע ולהגיד תודה לכל מי שבחר בנו,הזמין, פירגן, שלח הודעה או פשוט נכנס לחנות. וסליחה ממי שלא הצלחנו 🌷
מאחלת לכולם חג שמח וסוף שבוע מלא בפרחים, אהבה ורגעים טובים ✨