19/05/2014
בשביעי באפריל ערכנו בר מצווה לבננו הבכור בהשתתפות אורחים רבים מצרפת ומבלגיה. האירוע היה בעל חשיבות גדולה מאד בעיננו והשתתפו בו כמאתיים מוזמנים. חיפשנו מקום בעל אופי מיוחד ושונה. כשהגענו לקיסר ים וראינו את המקום ידענו שזה זה. כשפגשנו את פתי ומושיק מנהלי המקום, ידענו שאנחנו בידיים הכי מקצועיות , מנוסות ומחבקות (תרתי משמע!!!). האירוע היה הצלחה בכל קנה מידה- המקום האווירה האוכל - הכל תיקתק ברמה הכי מקצועית שאפשר. התחושה שלנו והתגובות של האורחים היתה - מושלם. פשוט כך.
אך אני רוצה לספר לא רק על האירוע עצמו שהיה מעבר למצופה אלא, וחשוב לא פחות, (אם לא יותר) דווקא על התהליך והדרך עד היום הגדול- אני רוצה לספר על היחס שקיבלנו מפתי ומושיק מהרגע שהגענו לקיסר ים - הסבלנות האין סופית. העצות החכמות, הדרך בה הם שותפים לאירוע ועוזרים לנו אפילו לחסוך בהוצאות!!! כל כך שונה ממה שמכירים...כל כך אמיתיים וכל כך מקצועיים וכל כך ישרים הגונים ולא "אנשי קומבינה" חמדניים. !!! לאורך החודשים שלפני האירוע כל בקשה /שאלה נענו. כל לחץ שלנו הוסר בחיוך ובמקצועיות ולזה אין מחיר. אני יכולה להעיד שידענו והיינו רגועים שיש מנהלים מעורבים אכפתיים ומקצועיים שינהלו אירוע מדהים. כך היה. אין מחיר לרוגע נפשי ..לארגן אירוע גדול ולדעת שיש על מי לסמוך. לעבור את הדרך בחיוך...לעמוד מול איש מקצוע שמתאים את האירוע לסוג הקהל ולבעל האירוע...שמתייחס לכל פרט ופרט. שצוות העובדים נבחר בקפידה...שהשף יושב איתך ובונה לך תפריט מתוך אהבה ומקצועיות וכשהכל ב"יום הדין" יוצר חוויה בלתי נשכחת!!!!
בתודה ענקית ענקית, הילה ת. , מושב בני ציון