安東東 Anthony

安東東 Anthony "安東東"係我以前在客戶服務行業工作時, 一些好友稱呼我嘅花名, 我亦憑呢個暱稱於16-17馬季喺"堅料"拎到70分, 所以我嘅專頁就索性用番呢個名字啦^^

沙田馬場 Racing Specailist
新城財經台假日音樂節目「有好音樂」主持
2011年香港賽馬會「講馬之王大激鬥」季軍;
安東東係小弟以往喺客戶服務行業時工作時嘅花名, 亦憑呢個暱稱, 於2017年「堅料」貼士比賽中第五位奪得70分指標獎項;
2015-2016及2019-2024年曾於「澳亞衛視賽馬直擊」擔任夜賽評述。

今次特別少少, 一張事前飛、一張事後飛😂事後飛已經解釋咗點解我會繼續選擇"財將",既然上次有緣中到, 今次當然會繼續支持!"美麗登場"上仗大熱倒灶我會搵個藉口俾佢,或是由於只隔兩星期再出未回氣所致,今次睇晨操片觀感非常好, 睇吓有冇機會反...
20/05/2026

今次特別少少, 一張事前飛、一張事後飛😂

事後飛已經解釋咗點解我會繼續選擇"財將",
既然上次有緣中到, 今次當然會繼續支持!
"美麗登場"上仗大熱倒灶我會搵個藉口俾佢,
或是由於只隔兩星期再出未回氣所致,
今次睇晨操片觀感非常好, 睇吓有冇機會反勝前駒!

第八場"踏雪尋梅"上仗雖然取勝距離收窄,
但潘頓末段明顯放軟手腳希望唔好贏咁遠,
今次排檔比之前更理想, 可以繼續睇好;
"勇霸龍"雖然今次回升到三班作賽,
但備戰功夫依然積極, 狀態仍然維持得好好,
既然近期表現咁準, 信佢今場繼續會跑得好🐎

2026.05.20
R5: 2+4
R8: 3+7

GOOD LUCK 😊

前幾日小弟分享過喜歡憶蓮華納時期嘅作品...不過如果問我最喜歡邊張專輯, 我一定會答星工廠時期嘅「不如重新開始」, 有好幾首歌嘅歌詞特別有共鳴😬"不如重新開始" :「生命是否必須找一個方向?誰擁有同樣的心靈值得我分享?」"天大地大" :「...
18/05/2026

前幾日小弟分享過喜歡憶蓮華納時期嘅作品...
不過如果問我最喜歡邊張專輯, 我一定會答星工廠時期嘅「不如重新開始」, 有好幾首歌嘅歌詞特別有共鳴😬

"不如重新開始" :「生命是否必須找一個方向?
誰擁有同樣的心靈值得我分享?」

"天大地大" :「甚麼使黑白日夜顛倒一一變色?
為什麼你我漸漸認不出當初記憶?」

"紅顏未老":「紅顏未敢老!仍像牡丹吐!即使有日天地老,未老的是我未來,未老心未老!」

"假如讓你吻下去":「或是怕再告吹,才不敢因你心醉,也許生活慣了孤單,忘掉其實這叫"空虛"」

"戀愛在不遠處等我":「陽光心中輕輕透,清風心中演奏,傷感不去再追究!戀愛會在不遠處,又再等我... 去復有!」

"風中的歌":「我繼續碰,不知結果,心只相信做人總要有突破!」

至於其他星工廠時期嘅專輯, 很多評論都捧到「野花」專輯上天, 雖然不是我的最愛, 但我十分喜歡"再生戀", 相信唔會有第二個唱得好過佢, "花之色"、"夜來香"、"野花"及"沒有你還是愛你"我都好喜歡😊

「回來愛的身邊」算係自己聽得比較少嘅一張專輯,  collection式嘅playlist我通常係聽"沒結果"及"寵愛"呢兩首慢歌😂

「Sandy '94」入面最喜歡一定係"赤裸的秘密", 尤其是之後隻精選碟入面有哥哥嘅獨白劇場版, 除此之外"芝加哥的故事"整首歌好有畫面, 亦都唱得十分出色, 好容易帶到我哋入戲... 

你哋又會喜歡佢呢個時期嘅邊首歌呢🤔

#林憶蓮 #野花 #回來愛的身邊
#不如重新開始

17/05/2026

今晚Encore 係快歌...
聽住啲先😉
#一分鐘都市一分鐘戀愛 #瘋了

#林憶蓮

今日小弟嘅心水及四選板🐎一直落雨唔知場地會變化成點, 因此談不上把握,不過點都要寫兩隻嘅😂先揀第二場"王者天下", 總覺得跑過嘅馬水準不算太高, 試兩課閘都有速度而且走勢討好, 雖然排一檔是不利條件, 但勝在如果出閘有乜差池, 都可以好...
17/05/2026

今日小弟嘅心水及四選板🐎

一直落雨唔知場地會變化成點, 因此談不上把握,
不過點都要寫兩隻嘅😂

先揀第二場"王者天下", 總覺得跑過嘅馬水準不算太高, 試兩課閘都有速度而且走勢討好, 雖然排一檔是不利條件, 但勝在如果出閘有乜差池, 都可以好快跟返上嚟, 但我相信以佢速度可以好快殺埋嚟, 而且方嘉柏報佢而唔係"武林盛宴"喺呢一組, 就博佢初出即有表現💪🏼

第八場"超開心"上仗喺四選板已經擺佢第一選, 卻完全無諗過最後得返$23, 雖然超慢步速, 但末段實在造得好, 觀乎佢嘅走勢, 千八米都應該合適, 既然潘頓繼續騎, 博佢可以連捷!

GOOD LUCK😉

16/05/2026

今晚合唱好心好報嘅係楊千嬅

#方力申最佳時間演唱會

嚟緊呢個星期日, 將會睇佢嘅演唱會...網上面已經有人講佢嘅演唱會綵排歌單...不過全部簡體字, 我有啲半信半疑...無"依然", 有"前塵", 如果兩首都有就好啦😂除咗"不如重新開始", 我喜歡佢喺華納時期嘅作品,呢四張唱片都好聽, 如...
15/05/2026

嚟緊呢個星期日, 將會睇佢嘅演唱會...
網上面已經有人講佢嘅演唱會綵排歌單...
不過全部簡體字, 我有啲半信半疑...
無"依然", 有"前塵", 如果兩首都有就好啦😂

除咗"不如重新開始", 我喜歡佢喺華納時期嘅作品,
呢四張唱片都好聽, 如果硬要我揀一張最喜歡,
我會揀「都市觸覺I」, 十分喜歌曲嘅鋪排,
快、快、慢、慢、中、快、慢、輕快、中快、慢...
都係嗰句... 改編歌盛行嘅年代, 大公司出品,
只要歌手本身有一定嘅水準, 基本上張張都係精選!

熱門歌唔講啦, 不如講吓呢四張唱片入面,
每一張之中我最喜歡嘅side track,
不過睇嗰個list, 應該有¾聽唔到😅

"又見朝陽"
人大了, 經歷好多奇妙旅程之後更加樂觀了,
對呢首正能量嘅歌會有啲感受😊

"擁有"
未有嘅人... 當然會渴望擁有🤣

"微雨撲巴黎"
雖然麻麻哋喜歡呢個地方,
但如果將來有機會嘅話,
都想同喜歡嘅人再去一次巴黎鐵塔,
不過我都唔奢望呢個畫面會出現🙄

"微涼"
匆匆一生獨自上途, 風乾情感的苦惱,
偶站進街角墮進了夜霧, 在漆黑裡默禱🙏🏼

我曾經喺四月做「有好音樂」之前問過一啲朋友,
唔准諗即刻答一首佢嘅歌, 勁多人答"至少還有你",
跟住就到"灰色", 不過如果問自己, 我會答"依然"...
你哋又會揀邊一首呢🤔

#林憶蓮 #都市觸覺 #逃離鋼筋森林
#夢了瘋了倦了
#新城財經台 #有好音樂

相信近期嘅熱門話題, 都係喺Threads有位仁兄最近兩次賽馬日出post, 一萬蚊W三萬蚊P分別中咗"午夜快車"及"肥仔精神", 佢今次揀咗"美麗邂逅"喎! 講真, 小弟係佩服同埋佢真係好有運👍🏼我無佢咁多本錢, 都係刀仔鋸樹仔算啦😂之前...
13/05/2026

相信近期嘅熱門話題, 都係喺Threads有位仁兄最近兩次賽馬日出post, 一萬蚊W三萬蚊P分別中咗"午夜快車"及"肥仔精神", 佢今次揀咗"美麗邂逅"喎! 講真, 小弟係佩服同埋佢真係好有運👍🏼

我無佢咁多本錢, 都係刀仔鋸樹仔算啦😂

之前有朋友話3串4win難度太高, 明嘅!
既然兩次都係只中一匹, 今次又試吓新嘢...

唔係有心同佢打對台, 但小弟覺得第二場"博愛先鋒"今季未交代, 既然一直跑呢個路程, 前次留後追得好, 上次二疊跟前效果則未如理想, 而今次排檔比對上兩次好得多, 今次可以中間落墨, 信佢會跑得好;"獵寶勤"雖然五升四, 但其實季初喺四班都一再接近, 有機會贏出信心好開就好👍🏼

第三場有"八駿福昇"增程, 步速有機會比想像中快, 因此向後上馬打主意, "好實力"上場或許因發燒後再出狀態未算十足, 但追勢相當唔錯, 今次排二檔期望唔使留到咁後;"榮利雙收" 今季喺三班兩次都係造末段最快, 既然已經征服三班, 如果呢場步速真係偏快嘅話, 對呢兩匹上場一齊造末段最快嘅馬嚟講會更有幫助🐎

GOOD LUCK💪🏼

一陣8:50越洋轉播「法國二千堅尼賽馬日」📺既然做咗功課...提供一下嗰場喜歡嘅兩匹馬啦😊S2-2 法國二千堅尼5 葉間陽光7 波多黎島
10/05/2026

一陣8:50越洋轉播「法國二千堅尼賽馬日」📺
既然做咗功課...
提供一下嗰場喜歡嘅兩匹馬啦😊

S2-2 法國二千堅尼
5 葉間陽光
7 波多黎島

今次嘅手寫板罕有地寫三匹馬...其實係尋晚已經提供咗第一、二場...加埋上次出賽有揀而贏馬嘅"手機錶勁"...雖然今次加磅而且排11檔...但是上仗贏馬姿態實在出色, 寫開就繼續寫啦🐎GOOD LUCK 😊
09/05/2026

今次嘅手寫板罕有地寫三匹馬...
其實係尋晚已經提供咗第一、二場...
加埋上次出賽有揀而贏馬嘅"手機錶勁"...
雖然今次加磅而且排11檔...
但是上仗贏馬姿態實在出色, 寫開就繼續寫啦🐎

GOOD LUCK 😊

有無朋友收到呢一個email🤔本來真係對第一、二場無乜興趣...不過為咗呢500 WINS分, 都要參與吓嘅😁第一場新馬, 小弟唔會考慮跑過嗰幾匹,總覺得上一場新馬係近年最水嘅參賽馬...較喜歡"銳行星", 4月20日試閘輕鬆跟返,走...
08/05/2026

有無朋友收到呢一個email🤔
本來真係對第一、二場無乜興趣...
不過為咗呢500 WINS分, 都要參與吓嘅😁

第一場新馬, 小弟唔會考慮跑過嗰幾匹,
總覺得上一場新馬係近年最水嘅參賽馬...
較喜歡"銳行星", 4月20日試閘輕鬆跟返,
走勢其實比該組勝出的"紅悅舍"討好,
埋門拍已贏過頭馬嘅"禾道豐"亦不遑多讓🐎

第二場水準不太高的四班千二米,
揀返"北地烈馬", 雖然呢個路程六戰得一次上名,
但其實亦只有一次失獎金, 配袁幸堯減十磅後,
負磅仲輕過贏馬嗰次, 排三檔而呢組得佢放頭,
跑法方面已佔先機, 如場地不利追更佔優勢💪🏼

2026.05.09
第一場 2 銳行星 (莫雷拉)
第二場 1 北地烈馬 (袁幸堯)

第四次入直播室, 終於有機會打個卡...感謝當日好nice 嘅operator 阿傑🙏🏼早幾日嘅「有好音樂」, 以「我」為主題...因為我偶然會想揀一啲未播過嘅歌手,所以今次呢12首歌嘅主唱都係第一次播😂01 我本人 (吳雨霏)自己好鍾意...
05/05/2026

第四次入直播室, 終於有機會打個卡...
感謝當日好nice 嘅operator 阿傑🙏🏼

早幾日嘅「有好音樂」, 以「我」為主題...
因為我偶然會想揀一啲未播過嘅歌手,
所以今次呢12首歌嘅主唱都係第一次播😂

01 我本人 (吳雨霏)
自己好鍾意亦都好想cover嘅一首歌

02 關於我 (關淑怡)
終於搵到機會播呢位歌手,
相信無可能再現場聽到佢唱歌,
亦都好後悔無睇到佢最後一個演唱會...

03 完整的我 (陳蕾)
其實上次4月3日已經揀咗呢首歌,
好喜歡呢首歌同埋歌詞好係我嘅諗法,
可是我無為意原來早過我交歌嘅同學都揀咗陳蕾,
我唯有抽起佢而揀咗許靖韻嗰首,
而我發覺每一次做節目...
都係由我自己嘅角度去出發...
因此今次主題係間接由呢首歌而產生😊

04 我的志願 (許廷鏗)
Part two三首歌想講得比較生活化,
相信大家喺細個嘅時候都寫過我的志願,
我都記得寫過其中一個志願係做DJ,
而家都總算掹車邊達成😬

05 我愛茶餐廳 (謝安琪)
小弟每朝早都需要落街, 食早餐飲杯奶茶,
不過由於我對於煎蛋都有啲腌尖,
因此我一直都幫襯緊一間連鎖式嘅茶餐廳,
由於我每次去到都係食同一個餐,
漸漸地收銀姐姐見到我入去,
佢見我坐邊張枱就會自動幫我落單,
逢星期日返馬場嘅時候,
佢哋又會記得我同細妹一齊食,
甚至乎有一樣嘢係更加搞笑嘅,
就係佢哋話我個樣好似佢哋嘅大廚德哥,
於是直頭幫我改咗個花名叫德德...
哈... 我又冇乜所謂呀, 幾好呀, 都係一種善意,
同埋我覺得有一種親切感㖭🤣

06 我所看見的未來 (陳柏宇)
你哋對未來係正面定負面?
未來雖然無法預計...
但我覺得人哋無必要承受自己嘅負能量...
不過正能量一定會感染到人哋嘅!

07 我們都是這樣沒有長大的 (Locksmiths)
由於其中一位成員係分校主任嘅姨甥,
舊年佢哋入馬場唱歌我都有喺放break嗰陣撐場,
咁當然要搵次機會播吓佢哋啲歌,
呢首歌名就fit晒我嘅主題啦👍🏼
如果要挑剔自己今次做得唔好嘅地方,
就係喺介紹佢哋時𠼱咗一個字,
不過好彩無因為咁而失咗步韻😉

08 天佑我們 (盧巧音)
唔多唔少係因為套電影而揀呢首歌,
出版23年後嘅今日, 我哋嘅世界, 唔同嘅地方,
都仍然仲充斥着一啲好荒謬嘅人和事...
我哋未必有能力去改變, 天佑我們呢四個字,
相信往後都依然用得着...

09 我們什麼都不是 (馬天佑)
剛才嘅歌名會認起呢位歌手...
剛才首歌所屬嘅電影會諗起歌名... 都幾得意😝

10 我們都是這樣初戀的 (陳慧琳)
Part four 嘅三首歌嘅名字都好類似,
呢幾樣嘢相信絕大部份人都會經歷過,
唔知聽呢幾首歌時候,
會唔會勾起你哋一啲嘅回憶呢?

11 我們都是這樣失戀的 (草蜢)
對於小弟嚟講, 初戀就話未必最深刻...
不過失戀就一定會深刻㗎啦...
尤其是經歷過情人節前俾人飛...
其實我覺得失戀只不過係個過程...
又或者正如某啲人所講...
愛情呢樣嘢其實無分錯或對...
咪從中反省自己做得唔好嘅地方...
為日後做一個更好嘅自己而努力!

12 我們都是這樣長大的 (鄭秀文)
經歷過初戀、失戀...
我哋一樣都係咁樣長大, 繼續都係要向前行,
有另一半嘅話, 祝福你哋先🫶🏼
就算未有另一半嘅話, 其實都唔緊要吖,
咪做個更好嘅自己先囉!

仲有兩日可以重溫返, 不過連結我會擺喺留言...
暫時未知下次幾時客串電台...
但小弟嘅聲音今個月會有兩次出現喺其他地方☺️

#新城財經台 #有好音樂

Address

Sha Tin

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when 安東東 Anthony posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to 安東東 Anthony:

Share