22/02/2026
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τη Φιλαρμονική Μεσσήνης για τον όμορφο αποκριάτικο χορό που πραγματοποίησε σε εμάς.
Μας χάρισε μια βραδιά γεμάτη μουσική, χαρά και κέφι. Ευχαριστούμε όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτή την όμορφη εκδήλωση!