10/06/2026
🎶 Η αυλαία της φετινής σεζόν έπεσε, αλλά οι όμορφες στιγμές μένουν!
Συγκεντρώσαμε μερικά μικρά στιγμιότυπα από το τελευταίο live, γεμάτα χαμόγελα, μουσική και την υπέροχη παρέα που κάνατε όλη τη χρονιά ξεχωριστή. ❤️
Σας ευχαριστούμε που ήσασταν μαζί μας σε κάθε βραδιά, σε κάθε τραγούδι και σε κάθε όμορφη στιγμή.
Σας ευχόμαστε ένα ξέγνοιαστο και γεμάτο όμορφες αναμνήσεις καλοκαίρι! ☀️
Και όπως κάθε ωραία ιστορία, έτσι κι αυτή συνεχίζεται…
Ραντεβού το φθινόπωρο! 🍂✨
#Καλοκαίρι2026 SummerMood ThankYou SeeYouSoon ραντεβού_το_φθινόπωρο καλό_καλοκαίρ