16/06/2026
Η Καβάλα τιμά την 113η επέτειο από την Απελευθέρωση της το 1913. Η επίσημη μέρα της Απελευθέρωσης αποφασίστηκε, μεταπολεμικά να συνεορτάζεται την 29η Ιουνίου μαζί με την θρησκευτική εορτή του Πολιούχου της πόλης Αποστόλου Παύλου. Έκτοτε μια φορά το 1963 γιορτάστηκε η 26 Ιουνίου, στα πενηντάχρονα από της απελευθερώσεως με παρέλαση από την παραλία μέχρι το χώρο του τότε Δικαστικού Μεγάρου, όπου υψώθηκε και η σημαία. Τότε είχε ελλιμενίσει στην πόλη μοίρα του Ναυτικού, όπου τα μέλη των πληρωμάτων έκαναν την παρέλαση. Πενήντα χρόνια μετά το 2013 στα εκατόχρονα, από της Απελευθερώσεως με την παρουσία και πάλι αγήματος του Ναυτικού έγινε παρέλαση με την συμμετοχή συλλόγων σωματείων και μαθητών. Έκτοτε κάθε χρόνο η Σημαία με παραστάτες μέλη συλλόγων αλλά και του Λυκείου Ελληνίδων τις περισσότερες φορές φθάνει στο χώρο του Ηρώου, στις Καμάρες όπου εθιμικά ο Δήμαρχος υψώνει την Σημαία. Της πομπής από την παραλία μέχρι τις Καμάρες μπροστά πάει η Δημοτική Φιλαρμονική που παιανίζει και τον ύμνο της απελευθερώσεως που είχε γραφτεί τότε από τον μαέστρο της τότε μουσικής της Ελληνορθοδόξου κοινότητας Καβάλας. Η φωτογραφία από την πομπή τον Ιούνιο του 2013 όπου την σημαία κρατούσαν τα μικρά παιδιά, τότε, της Θρακικής Εστίας Καβάλας.